2/02/2014

I just wanna c_ddle, but I can't cause I'm missing u

Moi ja hyvää helmikuuta, oonko ainoo jonka mielestä tammikuu meni ihan supernopeesti :D No, kuukausi vähemmän kesään! Ei vaan, en haluu laskee päiviä kesään koska on arjessa ja muissakin vuodenajoissa paljon kaikkee kivaa:)
Muttamutta ihan perus arkea on ollut mun viime viikotkin. Alkaa jo pikkuhiljaa jännittää toi lukio ja niihin haku hah… Tiiän jo kyllä aika varmasti mihin haen ja oon tosi innoissani kun pääsee uuteen kouluun syksyllä, mutta toisaalta en haluais luopuu meidän tän hetkisestä luokasta. Mut joskus pitää päästää irti että voi saada jotain parempaa, sen jos jonkun oon oppinut! Siirappista mutta totta.
Mitäs muuten tykkäätte mun karvatakista?:) 

4 kommenttia:

  1. mihin lukioon aattelit hakee :)

    VastaaPoista
  2. heh joo mulla oli toi ihan sama että halusin uuteen kouluun mutta vanha luokka oli tosi kiva :( mut lukiossa tapaa onneks paljon ihania ihmisiä että welcome to rellu ;)

    VastaaPoista