2/21/2014

always find time for the things that make you feel happy to be alive

Heips ja hyvää lomaa niille joille se tänään koitti! Tulin vielä nopsasti postailemaan tässä pakkauksien keskellä. Niinkuin viime postauksessa kerroin, lähetään huomenna Leville jee! Lautailun lisäks otin murtsikkasukset mukaan elikkä hiihtämäänkin pitäs suunnata :D
Tässä pari tän viikkosta kuvaa ja kuulumisia, olkaas hyvä!
Tosta karvatakista on tullut mun lemppari! Niin mukava ja pehmonen ja kaikenlisäks miellyttää (ainakin mun) silmää :-)
Meidän piti lukea kouluun Kalevala… Huh, no mutta onneks toi oli ees lyhennetty versio.
Oon siis ollut viimeset 2 viikkoa kipeenä ja viikko sitten käytiin lääkärissä. Poskiontelontulehdushan se oli ja sain antibiootit, jotka loppuukin jo onneks tänään! Onneks mun olo on nyt paljon parempi ja toivottavasti tämmösenä myös pysyy Lapissa.
Mun isäpuoli kävi taas toisellapuolella merta Jenkeissä. Yleensä en pyydä mitään tuliaisia, kun se käy siellä suht usein mutta tällä kertaa multa oli aivan paras Too Faced-ripsari lopussa, joten pyysin sitä tuliaisiksi… Hän oli sitten käynyt hakemassa ripsarin + yllätykseksi vielä tommosen ihanan VS hajuveden joka tuoksuu aaaivan ihanalta!

4 kommenttia:

  1. Ää sun postauksia on aina niin kiva lukee! c: vaikutat iha huipputyypiltä! :)<3

    VastaaPoista
  2. Toi karvatakki on kiva, ja toi VS hajuvesi näyttääkin jo niin ihanalta että taitaa tuoksu myös olla hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja tuoksuu todella hyvält kyl!

      Poista