1/14/2014

good shoes take you good places

Helouu taas pitkästä aikaa! Koulu on lähtenyt käyntiin hyvin ja vihdoin saatiin luntakin maahan, ulkona on vaan niin pirun kylmä ettei siellä oikeen pysty tekeen mitään :D Oon jo ihan kylmissäni sisälläkin hrr…
Eilen kuvailan nopsasti mun asun ja tänään tuli mun tilauskin kotiin: samaan cowboy-henkeen tommoset bootsit! Tilasin siis Biancosta ja hintaa näillä oli n. 160 euroo. Vihdoin oon tyytyväinen netistä tilaamiseen, mulla ei siis ennen oo valitettavasti mennyt näin hyvin, mut onneks tällä kertaa! Ja oon kyl ihan in love :) 
Mulla on muuten tekeillä huonepostausta, wuhuu vihdoin vai mitä! Nyt läksyjen pariin, hellureii.

6 kommenttia:

  1. Mitä kautta lataat noi kuvat ja mikä koko?:) Ihana asu!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ihan bloggerin kautta lataan ja en muista kokoa, paitsi noissa korkeissa kuvissa muutan aina leveyttä:)

      Poista
  2. Ou mai ihanat kengät!!!!!

    VastaaPoista