11/17/2013

am I wrong for thinking that we could be something for real?

 Moiiip:) Taas yks viikko takana päin, kuin nopeesti aika oikeen kuluu?? Pian on jo joulu! Mulla ei oo tosin mitään sitä vastaan haha. Oon ihan 100% jouluihmisiä ja ootan sitä niiiiiin innolla. Tykkään hirmusesti miettii kaikia joululahjoja kavereille ja perheelle ja koristaa huonetta jouluvaloil ja kynttilöil ja aaaw sulan x) ja JOULURUOKA! Löytyyks sieltä jotain kohtalontovereita?
Oon viettänyt mun viikonlopun niinkin ihanasti että pelasin fifaa monta tuntia kavereiden kaa:D Sen lisäks sain tehtyä eilen joitakin koulujuttuja ja ainiii, kävinhän mä reeneissäkin. Tänään taas vähän lisää kouluhommii + reenit, ja me kuulemma juostaan piippi… Kuolema:((
Mutta ei mul muuta höpöttelyn aihetta ollutkaan, hyvät sunnuntain jatkot!

3 kommenttia:

  1. Tuliko hyvä piip tulos ?:) paljonko juoksit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me testattiin maksimisyke eli niinkun ei sil tuloksel oikeestaan ollu välii kunhan sai sykkeet ihan maksimiin:) Mutta olin ihan suht tyytyväinen kun paransin aika paljon! Ja en haluu kertoo tääl, soriii:)

      Poista
  2. Tein sulle haasteen! Käy tsekkaan mun blogista :)

    VastaaPoista