10/29/2013

32 days until...

Olin väsäilemässä puhelimen kuvista postausta mutta se ei suostunut toimimaan:/ Noh, säästän sen myöhemmälle ja sen sijaan päätin kertoo vähän et mihin ollaan oikeen kuukauden päästä lähössä!! 

Eli siis me haetaan Amerikkaan viisumia eli oleskelulupaa. Tää on tosi pitkäkestoinen ja aika vaikee prosessi ja alotettiin tää siis jo melkein 2 vuotta sitten. Ilman viisumia Jenkeissä saa olla vaan 3 kuukautta, eikä siellä saa tehdä töitä yms. Viisumi siis mahdollistaa aika paljon kaikkee:)
Ens viikolla ois Helsingissä viisumihaastattelu ja sit toivottavasti päästään siitä läpi, koska ollaan jo varattu matkatkin viisuminhakureissulle:D Eli 30. päivä marraskuuta lähetään hakeen sitä Jenkeistä!
Ei olla siellä kun viikon, koska mulla on tietenkin koulua ja reenejä silloin. Mutta ihanaa päästä viikoks takas toiseen kotiin <3 Ja kun ei oltu syyslomalla missään niin onneks nyt päästään:) Oon niiiiiin innoissani
Mulle tuli ihan yllätyksenä kun äiti kysy haluaisinko olla poiketa Vegasissa tolla reissulla! No tottakai haluan, kukapa ei!! Eli suunnataan myös sinne yheks yöks ja ei ihan mihinkä tahansa hotelliin, vaan Bellagioon. Löysin siitä monta kuvaa weheartitista ja Saara sano että siellä sisällä on ostoskeskus:O Wauuu can't wait!
Kuvat: Weheartit
Tossa vasemmalla se hotelli siis! Apua ihana päästä kokemaan muutakin Amerikan osavaltioo kun Kaliforniaa:) Ootteks te käynyt Jenkeissä ja jos ootte niin missä?

2 kommenttia:

  1. äää oon iha sikakateellinen :( mut siis aijottekste muuttaa iha pysyvästi jennkeihi vai miks te haette sitä viisumii sinne?:D

    VastaaPoista