9/27/2013

I'll soon forget the color of your eyes and you'll forget mine

 Heippaaa! Viikko TETtiä takana ja en voi muuta sanoo kun huh xD Oon aina ihan puhki kuuden tunnin työpäivän jälkeen, mutta hauskaa on kyllä ollut koska työkaverit on niin huippui! Oon pääosin siivoillut ja järjestellyt yms muita ihanilta kuulostavia juttuja, mutta tänään pääsin hoitaan lapsia lapsiparkkiin. Oli tosi ihanaa vaihtelua ja rakastan lapsia joten olin happy x) 
Eilen äiti tuli Ruotsista työreissulta ja toi mulle tommosen ihanan tuliaisen Victoria's Secretiltä :) Noista ei vaan saa koskaan tarpeekseen haha. 
Oon just pikapuoliin lähössä reeneihin ja sit viikonlopun viettoon. Yritän kyl viikonloppuna rentoutua oikeen urakalla, että jaksan painaa viel toisen viikon Gogolla! 
Hyvää viikonloppua kaikille <3

10 kommenttia:

  1. oi että, sulla on kyllä niin ihania vs:n juttuja! seurusteletko muuten vielä?
    jaja minkä ikänen sä oot? :)
    ot tosi kaunis!! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos! En seurustele ja -98/15:) voi kiitti paljon!

      Poista
  2. onks ruotsissa vs?!?!

    VastaaPoista
  3. Sä oot tosi kaunis!!! Näytät vähän katie holmesilta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljooon! Mitäää en oo koskaan kuullut tota keltään xD haha no voi kiitos vaikken nää meis yhdennäköisyyttä;)

      Poista
  4. miltä noi tuoksuu? kerrotko tarkasti tai ettei vaan sillei hyvältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No johan pistit helpon XD aika hedelmäiselle... Vitsi oon tosi huono tässä!! Tän nimi on amber&creme anglaise jos siitä voi jotain päätellä haha. Mut hyvälle tuoksuu:D

      Poista
  5. Vitsit mäki haluan nuita vs rasvoja ku kaikki niitä kehuu niin paljo:D Ja muutes ihanan värinen tuo neule ! :)

    VastaaPoista