8/17/2013

puhelimen kesäkuvat

 1. Uus huulipuna testissä :) aika harvoin tulee kyllä käytettyä mitään. 2. Perhe koolla 3. Sasha fiilistelee mansikoita 4. Meidän Titanic XD
1. Finally in California!! 2. Altaalle menossa 3. Panda Express on aivan huikee 4. Tylsä automatka xd
 1. Jonkun päivän asua 2. Toi oli niin ihana paikka!! Meidän sali oli tossa ylhäällä missä on noita ikkunoita :) 3. Yeah thats me... 4. Rajojaaa
 1. Käytiin ranskalaisessa ravintolassa syömässä namm :) 2. Vimpat shoppailut 3. RAKKAUS!!! 4. Takas Calista ja Veeran läksiäisjuhlista tulossa Saaran kans:) Tulee niin ikävä Veeraa!
 1. Tamperelaiset, kannattaa käydä Sannan Salaattibaarissa Laukontorilla! Se on ihana ja mun vakiopleissi nykyään x) 2. Huippusynttärit! 3-4. Minun kullat
 1. #swag 2. Hihi anni x) 2. Bitches be like being social at camp 4. Ripariiripariii haluun takas
 1. Te jotka tiiätte Questbarit niin kerron vaa et ne on ihan huippuja!! Harmi kun ei myydä Tampereel:( 2. Uus paita in action 3. Uus synttärikello Michael Korsilta! 4. Mun rakas vauva pääs sairaalasta <3 Oon niin onnellinen että oot kunnossa
 1. Itse Ilkimys 2 Saaran ja Keken kans:) IHANA!! 2. Konfisharjotus woopwoop 3. Heheh Sannan salaattibaaris taas kerran xd pakko myöntää et olin tänäänkin... 4. Miesten peleissä on parasta
 1. Big day! 2. Äiti ja mä juhlatunnelmissa 3. Siel mua siunataan :O 4. Rakkauspakkaus
1. Angry birds 2. Äidin leipomukset aijaijaijijji<3 3. Isoset tuli laulamaan mun juhliin:) Ootte huippuja 4. Mun ihanaihana serkku

13 kommenttia:

  1. On pitäny kysyä aikoja sitte, mutta onko isäpuolesi amerikkalainen? Tuli vaan mieleen että hänellä on lapsia siellä (?) Jos on niin elättekö kaksikielistä arkea? Osaako isäpuolesi suomea?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo se on ihan suomalainen:D se on vaan asunu 8 vuotta Amerikas ja sen lapset ja ex-vaimo tosiaan asuu siel :) Ihan suomee puhutaan! Paitsi sen lapset ei osaa kunnolla mut ne vierailee vaan pari kertaa vuodes:(

      Poista
  2. Mikä sun kaveril oli ku se oli sairaalas?:/

    VastaaPoista
  3. Mulla taitaa olla toi sama mk kello mutta tummalla hihnalla ihan sika ihana!! Tälläset postaukset on kivoja ja se on varmaa mun lemppari postaus sulta missä teit jenkeistä sen 'thursday trough my iphone' tai joku sellasta lisää ja muutenki tykkään sul o aina just sopivan paljon kuvia:)! Oot ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi aijaa! Mäkin tykkään näistä, hyvä etten oo ainoo:D vois tehä joskus joo päivän kuvina heti kun tervehdyn ja arki muistuttaa vähän normaalimpaa:) säkin oot ihana<3

      Poista
  4. Mä en oo nyt täysin varma tästä, mutta taisin nähdä sut eilen epilässä siinä 12 jälkeen XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo mäkin näin sut!:D aattelin vaa ettet tunnistais mua nii en sit sanonu mitää xd

      Poista
    2. haha okei joo mäkää en sanonu mitää ku en ollu varma!:D

      Poista
  5. miks sun äiti oli sairaalas? :-(

    //ja btw pakko sanoo kun huomasin, miks kutsut sun ÄITIÄ vauvaksi??? :-D särähtää aika pahasti korvaan koska sehän on just päinvastoin ja kuullostaa muutenki aika tyhmältä ei millään pahalla siis :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan ihan meidän oma asia:)... ja äiti on mun vauva ja mä sen, en voi mitään jos särähtää sun korvaas:D

      Poista