7/20/2013

I can't do everything, but I'll do anything for you

Moiii :) Calin visiitti lähenee loppuaan ja huomenna mun lento lähtee Suomee kohti. Lennän yksin ekaa kertaa!!! Mulla tosin on semmonen saattaja lentokentäl Chigagon lentokentäl vastas :)
Onneks ehin tän pikkuloman aikana nähä Crislaa ja Sunnya, jotka olivat mun ehdottomasti läheisimmät tyypit täällä asuessa! Meksikolaisten vieressä tuntee ittensä aina niin valkoseks yhyy... Oltiin siis keilaamassa ja oli tosi kiva nähä tyttöjä piiitkästä aikaa.
Mulla on viel tekeillä aika monta postausta täältä joten no worries. Kuvissa näätte mun toisen uuden juhlamekon, rippimekko on viel salaisuus;) Huhhuhuh taidan mennä pakkaamaan, toivottavasti mun kaikki ostokset mahtuis xD
Duckfaces XD
Hahaha whaaat

10 kommenttia:

  1. Missä juhlissa oot toi päällä si ollu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron sit myöhemmin ku teen postauksen siitä vähän tarkemmin:)

      Poista
  2. Voi yks kateellinen ilmottautuu! Oliko ne mekot kalliita? Kuinka paljon euroina suunnilleen :) voitko tehä sitten ostospostauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku 50-60 euroo kappale suunnilleen :) Molemmat oli alennuksessa. voin!

      Poista
  3. vau sinä ja tuo mekko<3oot tosi kaunis! t..Tuulia

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus😍ja oot nii kaunis ja toi mekko wow😍😍😍

    VastaaPoista
  5. Tee ostospostaus! Ja ihana toi mekko! (: + säki oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista