7/11/2013

california here we come, right back where we started from

Moi piiitkästä aikaa :) Huhhuh, lähellä kävi etten ois saanu ollenkaan tätä konetta mukaan tänne Caliin jossa oon just täl hetkel !!! Se siis tuotiin 10 minuuttia ennen kun oltiin lähössä lentokentälle :D 
Mutta Ruotsista selviydyttiin (teen postauksia myöhemmin siitä) ja parasta oli, niinkun aina tolla joukkueella ja nyt oon toisella puolella maapalloo takasin täällä 'kakkoskodissa'. Kaikki muistot vaan tuli ihan kirkkaina mieleen kun tultiin tänne, niin hyvät kuin huonotkin. Oon niin ilonen että oon päässy asumaan täällä ja tulevaisuudessakin on siihen mahdollisuus :)
Nyt lähen suihkun kautta altaalle ja siitä shoppailemaan. Tän mun loman aikana täällä en aio stressata mistään, en liikunnasta tai siitä syönkö liikaa, en siltä miltä näytän tai onko kaikki asiat muistettu tehdä. Haluun vaan rentoutuu ja unohtaa kaiken hetkeks ja tää on mulle just oikee paikka siihen :)

10 kommenttia: