7/17/2013

always wear your invisible crown

Yks päivä lähettiin ajeleen vähän kauemmaks rippimekon toivossa. Inga vinkkas mulle Dillardsista, mutta en aatellut että lähettäis puolentoista tunnin ajomatkan päähän sen takia :D Mutta kun oikeesti olin kolunnut kaikki paikat läpi enkä oikeen ollut mihinkään hirmusen ihastunut, niin lähettiin sit sinne. Kukaan meistä ei ollut koskaan käynyt sielläpäin, joka on vähän outoa koska tunnetaan Santa Claran naapuripaikat aika hyvin. 
Oli ihan parasta vaan istua autossa, syödä eväitä ja kattella ihania maisemia. Rakastan noita vuoria ylikaiken!! Ne näkyy melkein kaikkialle täällä, meidän kadulle esim :)
Eikä ihan turha reissut ollut, meinaan löydettiin 3 mekkoa! Mulle 2 ja äidille 1, jippiii :) Eilen tuli myös ostettua korkkarit, eli rippijuhlapuku on aikalailla valmis!

14 kommenttia:

  1. Onnea uuden mekkosi johdosta! (: Saadaanko me yhtään kuvaa siitä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Varmaan sit konfirmaation jälkeen :D

      Poista
    2. milloin on konfirmaatio? ja onko se suomessa?

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niimpää!! Ja äiti viel kaiken lisäks nii sekin oli superhappy:D kiittii inga viel <3

      Poista
  3. Jee! Kuvaa vaan kehiin nopeesti :D

    VastaaPoista
  4. kauanko oot californiassa tällä kertaa?:) ja koska sun ripari/rippijuhlat on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon n. 2 viikkoo, mut oon ollu tääl jo yli viikon eli pari päivää vaan jäljel :( ja ripari alkaa 29.7 ja rippijuhlat 11.8

      Poista
  5. koska pääset ripille?:) ja koska sul on ripari?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ripari alkaa 29.7 ja rippijuhlat 11.8 :)

      Poista
  6. Tiäksää millo meet seurava kerra takas californiaa?:) rakastan näitä cali postauksia koska oon aina halunnu mennä sinne!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksyllä näillä näkymin! Kyllä säkin viel pääset!:)

      Poista