6/07/2013

when you said you had my back, I didn't realize you meant for a place to store your knife

Moi! Kesäloma on lähtenyt käyntiin tosi kivasti :) Vaikka loma alkokin, oon juossut paikasta toiseen pää kolmantena jalkana. Onneks oon myös osannut ottaa iisimmin aina välillä ja vaan nauttia. 
 Todistuksesta saadut rahat (ja vähän enemmänkin) oon käyttänyt uusiin kesävaatteisiin. Oon löytänyt esimerkiks ton hameen, pitsishortsit myös mustina, paitoja ja balleriinat. Haluaisin tänä kesänä oppia käyttämään mekkoja! Mekkojen käyttö tuntuu jäävän vaan juhliin, vaikka kaupoissa on ihania mekkoja arkeenkin :)
Tänään AVICII Helsingissä jeejeeee. Hyvää viikonloppua, vaikka mitä merkitystä sillä on kun lomalla tässä ollaan x) 
Aivan loistotuote kesälle: aurinkokapseleita, jotka syventävät rusketusta ja ehkäisevät palamista. Suosittelen todellakin!
Ainiiin! Kiitos kaikille lukijoille jotka tulitte moikkaamaan koulujenloppuna :) Ootte huippuja <3

12 kommenttia:

  1. missä olit koulujenloppuna?:o olin ite ruusikses mutten ainakaa sieö nähny sua, ehkä oon vaa sokee:( oon kommentoinu tänne aiemminki mut pitää viel sanoo et UPEE blogi!! mistä noita multikarosineja vai mitälie?? oon kauhee vaalee ku en rusketu helposti mut tänä kesänä tavotteena saada kunnon rusketus!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruusiksessa joo mäki olin :) harmi kun ei sit nähty:( ja kiitos kovastiii! Ostin noita kauppahallista, mut noita on esim. stockmannilla, sokoksella, anttilassa yms. Mäkin rusketun tosi huonosti (kuten näkyy esim tos tokas kuvas et oon ihan valkonen:D) !!

      Poista
  2. Kuinka voit suositella noita, jos et ole vielä kunnolla testannut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mitä? Oon syönyt niitä kaks viikkoo ja mulla on jo bikinirajat, vaikka viime vuonna kun en noita syönyt niin ei tullut millään vaikka kuinka otin aurinkoo. Että on mulla kokemusta:)

      Poista
  3. joiks koulujeloppuna xd ?
    ja mistä noi ihanat pitsishortsit on? :)

    VastaaPoista
  4. Paljon sait rahaa todistuksesta?

    VastaaPoista
  5. Aah, apua, aivan ihana hame! Mistä oot ton ostanut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiimpä, se on stockmannilta mutta vilan!:)

      Poista
  6. Ihan sika ihana hame! Ja sinä:)

    VastaaPoista