6/29/2013

meidän poika on tullut kotiin

En oo varmaan kertonut vielä tuosta Boy-paidasta mitään? Nähtiin ne Sheinside.comissa joskus lopputalvesta ja päätettiin tilata semmoset sieltä. Saaralle musta, Ellalle punanen + kevättakki ja mulle harmaa. Toimituksen piti olla max. 2 viikkoo.
Ensinnäkin, tilaaminen ei ollut maailman helpointa, koska piti maksaa Paypalilla. Kun saatiin mun isäpuolen Paypalilla ne tilattua, niin eikun odottelemaan. Niissä meni lopulta varmaan 3 kuukautta jos en ihan väärin muista? Kauan kumminkin. Sen lisäks noi oli erilaisia mitä luultiin haha :D 
Mua ei oikeen ikinä lykästä nettikaupasta tilaaminen, oon huomannut sen Victoria's Secretin, Niken ja nyt Sheinsiden kohalla. Mutta kaikesta huolimatta tykkään tosta paidasta tosi paljon!:)

Ja hei!! Bloggerhan lopetetaan, joten pystytte seuraamaan mua Bloglovinissa (click) ja Blogilistalla (click)

EDIT: Siis Google Reader, ei Blogger :D kiitti Milja!

14 kommenttia: