6/11/2013

life through iphone

 Niin ihana Avicii että huhhuh....:) Pieni vesisade ei ees haitannu!
 1. Vihdoin löysin maapähkinävoita xD toi on niin parasta kun omenaa dippaa tuohon, aijaijaii! 2. Uus toppi + hame sovituksessa 3. Mansikoita, brunaa ja ihan huippuhuippu hyvä kirja 4. Olin joku päivä ton ihanuuden kanssa! Ikävä <3
 1. Jalkapallon kattominen on oikeesti ihan sika kivaa 2. Mun muruliini 3. NAM kannattaa käydä Fitwokissa:) 4. Kevätjuhlan asu, söpösti kuvattuna vessassa x)
 1. Ananasta! Näyttää muuten ihan juustolta hah :D 2. Mä ja mun maksimekkokulta 3. Rannalla reenien välissä :) Kastoin muuten vasta viime viikonloppuna talviturkin, vesi ei ollu kylmää mutta ilma oli! Ainakin mä hytisin kylmästä sen jälkeen xd 4. Ostettiin mansikoita matkalla Hesaan ja mä tietty sotkin niillä itteni...
 1. Eilen sato niin kaatamalla että kenkiä pitää nyt kuivattaa tolla sanomalehtitaktiikalla että saan edes jotkut täks päiväks kuivaks:D 2. Reeniä horo reeniä 3. Taiteellinen kuva auringonlaskusta eiköö 4. Pannukakkuja terassilla, arjen luksusta!
1. Kuukausi Kaliforniaan, joten oli pakko päivittää ig tällä kuvalla! Löydätte mut sieltä nimellä saraanniina :) 2. Hihi fiilistelykuva xD 3. Höpsönassut Helsinkiin menos 4. Oivoiii että mä sulin ja nauroin tälle kuvalle :-)

22 kommenttia:

  1. Tee postaus susta ja sun poikaystävästä ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo kyllähän mä joskus voisin :) mut en oikeen tiiä et mitä te haluaisitte tietää :P

      Poista
  2. Joojoo , tee sellane mis kerrot mite tapasitte ja millanen se on ja sit se vois kirjottaa et millane sä oot sen mielestä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no voinhan mä harkita ja pitäs joeliltaki kysyy XD

      Poista
  3. oot sää menossa taas siis caliin käymää vai ymmärsiksmää vääri?XD jos oot niin tee joku postaus sieltä!:) ja pitää viä lopuks taas kiittää superihanasta blogista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon menos juu:) teen! hihh hyvä et joku tykkää lukee :)

      Poista
  4. ai että mäki rakastan maapähkinävoita<3 mulla loppu jenkeistä tuliaisiks saatu, mutta löysin prisman jenkkihyllyltä lähes saman makusta! :D

    VastaaPoista
  5. kiva blogi ! liityin sun blogiin , liity mun ja mun serkun ?
    http://live-love-llaugh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) voin käydä kurkkaamassa kun pääsen koneelle:)

      Poista
  6. Ihana postaus ja ihania kuviax)

    VastaaPoista
  7. Kauanko oot Californiassa? :)

    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Mistä toi paita on joka sulla on pääl tuol Aviciin konsertissa?:) ja olis iha huippuu jos tekisit videopostauksen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä onkin tulossa postausta tuotapikaa varmaankiiin mutta se on Sheinsidelta:) ja mun kameralla ei pysty ottamaan videoo niin en oo ainakaa lähiaikoina tekemässä soriii:( muuten kyllä!

      Poista
  9. http://irc-galleria.net/user/veeerawr-
    hehe sun kuva

    VastaaPoista