5/05/2013

next time you think of wonderful things, please don't forget to think of yourself

Helouu! Vapun jälkeen tuli tosiaan grillikausi avattua ja eilen kannustettiin tyttöjen kanssa Suomi 2-0 voittoon tortillojen kera :-) Perjantaina maistoin myös ekan kerran tofua, jonka tosin unohdin ikuistaa, mutta se oli tosi hassun makusta xD Suosittelen maistamaan! 
Nyt kun oon pitänyt taukoo liikunnasta niin on käynyt kattomassa meidän joukkueen pelejä ja siellä katsomossa kyllä jäätyy pystyyn, vaikka olis kuinka paljon päällä! Varsinkin mulla, kun tuntuu että oon aina muutenkin kylmissäni :D Tänäänkin mulla oli villasukatkin jalassa mutta silti varpaat on jo monta tuntia ollut ihan jääkalikat... Kesä pliiis kiiruhda!

5 kommenttia:

  1. Oii ihana postaus taas :) ja oot niiin kaunis ja sun äiti myös!! Voiks laittaa parempaa kuvaa noist VS bikineistä vai ooks siis tilannu noi tai onks noi sun xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittii :)) Ööm on ne mun mutta pelkkä alaosa tuli xD et pistän sit ku saan yläosanki!

      Poista
  2. Missä se ylikunnosa? Postaus on???:(

    VastaaPoista