4/15/2013

toiveita?

Ehkä tää blogin pitäminen onkin ihan kiva juttu, ei mun siitä stressiä pitäs ottaa. Nytkin mulla on jo teille pari postausta jemmassa, mutta onks teillä mitään toiveita, ideoita tai mitään muita semmosia parannusideoita?:) Haluaisitteko jotain erikoisempaa postausta esimerkiks huonepostaus tai haluatteko vielä kuulla jotain Kaliforniasta, tai mun lapsuudesta yms? Tykkäättekö te blogin ulkonäöstä, vai onko siinäkin paljon parantamisen varaa?
Pistäkää toki kommenttia, koska te kaikki ihanat siellä ruudun takana toimitte mulle myös motivaationa!:) 

34 kommenttia:

  1. kirjota ihmees sun lapsuudesta ja Calist! :---)

    VastaaPoista
  2. susta ja joelist
    californiaa
    lapsuus
    lemppari vaatteet? (:
    tää on ihana blogi, ootan aina seuraavaa postaust innolla! :-)

    VastaaPoista
  3. Päivä kuvina :) oot ihana Sara :*

    - Ella

    VastaaPoista
  4. ihana blogi ja sä oot vaa niin upee ihminen!!! :) ja tee huonepostaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja säkin! voisin kyl tehä jepjepp:)

      Poista
  5. susta ja joelista ja sun huoneesta!!:)

    VastaaPoista
  6. kerro sun ja Joelin rakkaustarina, huonepostaus, viikon asut videona, kaveripostaus, meikkipostaus, laukun sisältö :))

    VastaaPoista
  7. Voisitko kuvata joskus videota? Ja postausta Kaliforniasta olis tosi kiva vaikka matkakuume aina kasvaa niitä kuvia katsellessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun kameralla ei valitettavasti voi ottaa videoo et en ainakaa lähiaikoina sorgee:(( mut ton toisen toiveen voin toteuttaa!

      Poista
  8. Huonepostaus ja susta ja joelista olis kiva kuulla lisää esim joku boyfriend tag tai joku:) video olis kans tosi kiva! Lemppari vaatteet ja muutenki kaikki haul jutut on kivoja ja vaikka jotain kauneuteen ja sellaseen liittyviä juttuja:) mua ainaki kiinnostaa kyllä ihan perus päivistäkin lukeminen ei sekää oo liian kivaa jos kaikki postaukset on jotain teema juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kiitti ideoista!:) Ei tietenkään kaikki postaukset teemajuttuja, mut aina välil on kivoi varmaan sellasetkin:)

      Poista
  9. kysymyspostaus, videopostaus, huonepostaus, kotipostaus missä esittelisit sun kotia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ideoista!:) videoo ei tuu ainakaan lähiaikoina kun mun kameralla ei pysty videoimaaa:((

      Poista
  10. huonepostaus,lapsuus ja etenkin kalifornia!!! ja tää blogi näyttää just passelilta!! :)

    VastaaPoista
  11. susta ja joelista!! tai videopostaus:D oot ihana ja älä missään nimessä lopeta bloggaamista:*

    VastaaPoista
  12. huonepostaus ois kiva ja viä jotai siitä californiasta, koska rakastin lukee niitä juttuja sieltä!:) ja et tosiaa voi lopettaa tätä, tää on meinaa mun lemppariblogi:)

    VastaaPoista
  13. Ois kiva jos esittelisit sen sun rempatun huoneen ja videokuulumisia ois kiva kattella!!:) ja sit jotai lempivaate jutskia tai vaikka kertosit mis mais oot ollu ja kokemuksia niistä:) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu yritän ainakin huonepostausta tehä lähiaikoina! mun kameralla ei valitettavasti voi ottaa videoo sorryy:((

      Poista
  14. Sun mielestä tulevia kesätrendejä ja mitä sulta jo niistä löytyy ja vaatekaappisi kulmakivet:) tarkotan meinaa sun lempivaatteita ja mitä sun mielest vaatekaapist pitäis löytyy:) ihana blogi!:)

    VastaaPoista
  15. Moikka Sara! Ekaks haluun sanoo et sulla aivan ihana blogi ja oon elsewhere-fani! :D Olisi kiva, jos tekisit postauksen sun vaatekaapin sisällöstä ja tietysti niitä Kalifornia-postauksia on aina kiva lukea! Sun ja Joelin Boyfriend Tag olis ihan huippu!! Lukijat vois esim. keksiä kysymykset tmv... Oon niin kateellinen sulle kun oot niin kaunis ja sun elämäs vaikuttaa täydelliseltä. Haluisin siks ehkä lukea postauksen sun vastoinkäymisistä. En kestä, jos joskus lopetat kirjotamisen, joten pliis älä ikinä lopeta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vo iihana kuulla!:D Juu voisinhan mä noita joitakin toteutella :) mun elämä ei todellakaan oo täydellistä, tietäisitpä vaan!! mutta onhan mua siunattu ihanilla kavereilla ja perheellä :)

      Poista