4/04/2013

RUKA

Moi ja hyvää huhtikuuta! Rukalta on nyt kotiuduttu ja oli kyl mahtava reissu :) Lumilautailua, hyvää seuraa ja tosi paljon hyvää ruokaa kuulu mun päiviini. Oli myös huippukelit kun ei oo enää mitään paukkupakkasia. Tulin sieltä yksin junalla ja olin kyl ihan puhki sen reissun jälkeen!
Nyt mun pitäs olla läksyjä tekemässä, mutta tulimpahan pistään nää kuvat eka tänne :) Huomenna on jo viikonloppu, justhan oli loma? No, ei mua haittaa vaan päinvastoin :) Viikonlopuiks on yleensä kaikkee kivaa tiedos!
Hyvät viikonloput ja oikein paljon tervetuloo uudet lukijat!!

8 kommenttia:

  1. kiva postaus :) ! oliko rukalla paljon ihmisiä ? oot tosi mukavanolonen ja sun postaukset on tämmösiä ihanan rentoja ja kivoja (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon!:) eei siel mitenkään hirveen paljoo ollu :p

      Poista
  2. Kiva postaus Sara!:-) Oot niiin kaunis!:-)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia taas! (: onks toi sun MacBook pro 13.3 tuumaa ? :D kun pitäis kans ostaa (:

    VastaaPoista
  4. Kenen kans olit rukalla?:) ja miksä yksin tulit takasin :o näyttää niin ihanalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joelin ja sen perheen kanssa :) mulla oli kokeita ja reenejä, joten lähin vähän aikasemmi :)

      Poista