4/14/2013

men are hard and it's not just their dicks


Hullut päivät alko keskiviikona ja hullua mun päivät onkin olleet koko tän viikon. Oikeastaan vois sanoo koko tän kevään. Onneks eilen pääsin rentoutuun tyttöjen kanssa, oli niin ihana nähdä ja posket ja vatsa kipeenä tuli kyl naurettuu :) Herkkujakin tuli syötyä ihan kiitettävästi viikonloppuna, mut toivottavasti ei sit näiden syöntien jälkeen tee vähän aikaan mieli!
Oon vähän umpikujassa tän blogin kanssa, tuntuu että mun postaukset vaan huononee huononemistaan ja postaustahtikaan ei oo ihan kiitettävä. En nyt vielä ainakaan rupee poistamaan tätä blogia, mutta jos kesällä ei näy muutosta niin se on sit yks vaihtoehto :/ Tuntuu että mun elämässä on nyt vaan reenit, koulu ja kaverit ja jostain syystä aikaa ei oikein riitä tähän vaikka kuinka yritän teille väsätä postauksia. Kyllähän mä toki itekin tästä nautin, mutta joku fiilis tästä on mennyt kun vertaan koko ajan tätä blogia siihen millanen tää oli syksyllä Kaliforniassa... Siellä kaikki on niin erilaista ja 'hienompaa'. Ohho tulipas avautumiset, heh. Nyt mua oottaa iso pino koulukirjoja!

15 kommenttia:

  1. sul on tosi kisa blogi ja oot muutenki tosi kaunis , ja mä tykkään sun tyylistä :)!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla :) Ja kyl jokanen kommentti vaikuttaa!

      Poista
  3. ootko neitsyt? enkä meinaa nyt horooskooppimerkkiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooooh miks jakaisin sen täällä blogissa?:D

      Poista
  4. Älä poista tätä!!! Kesällä arki on taas erilaista ja enemmän aikaaa:) nää sun postaukset ja koko blogi on just ihana ja hyväl tavalla erilainen ku muut blogit :) ooot tosi kaunis!!

    VastaaPoista
  5. Ei nämä ole menny huonompaan suuntaan! Sun blogi on yks mun lemmareista ja todella jäis harmittamaan, jos tämän menet poistamaan. Älä ota postaamisesta turhaa stressiä, postaa sillon kuin siltä tuntuu! Älä ajattele bloggausta pakkopullana. Ei ole väliä milloin postauksia tulee, tärkeämpää on se, että itsestäsi on mukava niitä väsätä. Toivottavasti et poista blogia. (:


    http://travellingwithninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sitten oon vaan kuvitellu ite:D ja kiitti paljon!

      Poista
  6. Sara tää sun blogi on oikeesti yks parhaista mitä luen!! Eikä nää postaukset oo menny yhtään huonompaan suuntaa ainakaan mun mielestä!!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Yasu!! kiva kuulla et joku on totakin mieltä :))

      Poista
  7. Älä poista tätä ite ootan iha innolla näitä postauksii :):):):):) ! hyvä blogi tää on !

    VastaaPoista