4/07/2013

I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth... then I ask myself the same question


Yks viikonloppu taas takana! Kesää kohti pitäs mennä, mutta keli näyttää jotain aivan muuta... Kevään ensimmäiset mansikat maistu kyl hyviltä! 
Eilen käytiin kattomassa Joelin kanssa Mama ihan mun tahdosta. Haha näin jälkeenpäin aatellen se oli kyllä hullu idea :D Se oli pelottava, onneks oli Joel mukana :D Mutta oli se paras kauhuelokuva minkä oon nähnyt, siinä sentään oli jonkinmoinen idea.
Tänään äiti yllätti mut jo kauan toivotulla jutulla: sykemittarilla! Oon jo monta vuotta halunnu tollasta jee:) Ootan innolla sen kokeiluu, toivottavasti noi tyhmät lumet sulais nii sais motivaatioo lenkkeillä ihan reenien ulkopuolellakin. Mutta pitemmittä puheitta lähen nyt syömään heiido <3

10 kommenttia:

  1. noi mansikat näyttää kyllä erityisen hyviltä! :p

    VastaaPoista
  2. olin kans keskiviikkona kattoo ton maman.. mä vihaan kauhuleffoja yli kaiken ja ensimmäiset 5 minuuttia oli mulle tarpeeks XD silti toi on kyllä yks parhaimmista kauhuleffoista joita oon nähny vaik se loppu meniki jo vähän liian fantasiaks:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpää xD mut onneks siinä oli ees joku tarina tai sillee!!

      Poista
  3. Hei teeppä tosta sykemittarista postaus, mua ainakin kovasti kiinnostais :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, voisin tehäkkin heti kun oon vähän enemmän testaillut:)

      Poista
  4. Ootko ikinä ajatellu blondata sun tukkaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon oikeesti blondi hiusväriltäni xD mutta näytän ihan tyhmäältä joten ei mulle blondei enää kiitos

      Poista
    2. omg en pysty yhtää kuvittelee sua blondina xD laita joskus kuvia !!!

      Poista