3/16/2013

they say we are too young to love, but maybe they are too old to remember

Mun aurinkoinen viikonloppu on käynnistynyt pelien parissa, eilen Pyrinnön miesten koripallopelis ja tänään ihan omissa peleissä. Sama meininki jatkuu huomenna Valkeekoskella :)
Äidin ansiosta mun huone on nyt myös tosi hyvällä mallilla: uudet tapetit seinissä ja paljon uusia juttuja muutenkin. Haluaisin vielä sänkyyn päiväpeiton + tyynyjä, mutta valinnanvaikeutta riittää!
Tänään ois suunnitelmissa mennä hoitaan neljää lasta xd Kun oon pistänyt ne nukkumaan niin mulla on pari leffaa katottavana, joiden avulla yritän pysytellä hereillä yli puolen yön:P Oon tottunut meneen aikasin nukkumaan ja heräämään aikasin, heh...
Nyt mun maha huutaa äidin sapuskoja, heippa ja hyvää viikonloppuu muruliinit!

8 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla! :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mikä siinä on että aina tikkaat tytöt (väärä sana valina sanotaa mielummin että 'paremmin toimeen tuleva perhe') niin niiden tytöt on aina jotenki kauniimpia? kyllähän on kauniita ja köyhiä mutta en kyllä taida yhtäkää rumaa ja rikasta teini tyttöä tietää? johtuukohan tää siitä että ehkä kalliiden vaatteiden ja muun takia niillä on parempi itsetunto? kun omasta mielestä ainakin itseensä tyytyväiset ihmiset on kauneimpia! sinäki oot tollanen upee ilmestys ja jos en tietäis ni en kyllä uskois että oot -98! hyvää loppu viikkoo oot aivan ihana<3 :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsi mun mielestä se on just ihan toistepäin!:D Tai että kauneimmat ihmiset joita tiiän on just sellasii luonnonkauniita jotka tulee ihan normaalista perheestä:D mutta asiastahan voi tietty olla montaa mieltä! Ja kiitos samoin ihanuus kuka ikinä ootkaan :* <3

      Poista
  3. hihi jotenki ihanan piristäviä kuvia :) oot tosi nätti!

    aranciata-bu.blogspot.com

    VastaaPoista