2/22/2013

LAZY ASS FRIDAY

 Huhhuh, nyt on vihdoin loma... Olinkin jo täysin sen tarpeessa, enkä ollut kyllä ainoo! 
Noh asiasta kukkaruukkuun, tänään oli mun ensimmäinen reenitön perjantai tän vuoden puolella. Sen lisäks meillä oli kämppä ihan tyhjänä. Ensiks olin ihan et jeeee nyt pääsen vihdoin näkeen kavereita yms mutta loman takia kaikki oli jossain menossa... Lopulta päädyin kaupoille lohtushoppaileen, salille vetään lohtureenin ja kotiin syömään lohturuokaa ja kattomaan lohtutelkkua. Haha ei vais, ihan kiva perjantai, sai omistaa aikaa vaan ittellensä :) 
 Rahaa paloi ihan mukavasti uusiin housuihin ja jopa neljään paitaan. Loman kunniaks lupaan kuvailla ne teille heti kun saan hovikuvaajani tänne käymään! Mutta hyvän lomanalkua kaikille joilla se alko, mä lähen nyt viemään koiran ja sitten yöunille, jotta jaksan huomenna aamureeneissä... 
Moikkeliskoikkelis <3

5 kommenttia:

  1. Mistä ostit noi kuvan farkut?:) ihan sika ihanat<3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiih itekki tykkään! Cubuksesta :)

      Poista
  2. Mun piti kysyä et mitä kokoo noi sun farkut on mitkä ostit?:) Kun ite en pääse käymään cubuksessa mut äiti vois hakee noi nii osaisin sanoo kokoo:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tos kuvas on 27, mut otin 26 ku myyjä sano et ota kokoo pienemmät koska ne venyy ja noi on mulle kyl paremmat kun 27 :P

      Poista