2/04/2013

I chased your love around a figure 8

Heipsan! Viikonloppuna yritin käydä shoppailemassa pariinkin otteeseen, mutta en löytänyt mitään! Haha musta on tullut tosi outo:) Pari uutta juttua sain kylläkin äidiltä mun huoneeseen, niistä sitten myöhemmin kun joskus sitten teen huonepostauksen. Tapetoija olis jo kovasti tulossa vähän uudistaan mun seiniä, mutta mulla ei oo ihan vielä tapetit valmiina. Noh, hiihtoloman jälkeen sit :)
Suomeen tulon jälkeen on muuten kynnet alkanut lohkeilla ihan mahottomasti ja mun on pitänyt leikata ne ihan lyhyiks... Yhyy tykkäsin niin paljon niistä pitkistä, oli jotenkin paljon helpompi toimii niiden kans ja sai purkkien kansiakin auki!  
Tänään on lepopäivä ja se tottakai meneekin kokeisiin luvun parissa, tyhmääää... Pistäkäähän kysymyksiä vielä tänne, voisin vähän paeta noilta koulukirjoilta ja vastailla niihin hihi x)

10 kommenttia:

  1. sara ihana toi ruutupaita!!! :)

    VastaaPoista
  2. minkä ikäinen siis oot (millä luokalla) ja missä asut? :) tsemppiä kokeisiin, oot hirmu nätti !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kasilla oon eli -98 ja asun tampereel! kiitos paljon :)

      Poista
  3. kiva toi ruudullinen paita! :)

    VastaaPoista
  4. tää sun blogi on ihan superkiva, love it! ♥
    ja mistä toi ruutupaita on? sitten vielä pakko kysyy että selaisin vanhoja postauksia ja siellä oli kai 2011 kuva 8-luokan todistuksesta, katoinko väärin vai ootko menny jotenkin hassusti hyppien luokkia :D

    eevasofia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo kiitti <3 se on varmaankin mun kaverin ja se on 97 :)

      Poista
    2. Ainiiin ja ruutupaita on ginasta joskus pari vuotta sitten ostettu!

      Poista
  5. Tosi kiva blogi! :-) Jään seurailemaan!

    VastaaPoista