2/09/2013

answers part 2

mikä iphone sulla on? 4

kauanko ootte ollu joelin kanssa yhessä, riitelettekö koskaan?

Vähän yli vuoden ja tosi harvoin :) Ja aika turhista asioista kylläkin xD

uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? Hmm kai mä ja jos en rakkauteen
niin ainakin ihastumiseen ensisilmäyksel

kavereissa määrä vai laatu? Laatu!

voisitko elää ilman kavereita? En todellakaan

liikkuuko susta juoruja? Musta tuntuu että melkein kaikista 
liikkuu, mutta en mä yhtään tiiä :D

monestikko oot rakastunu? Kun näin jälkikäteen aattelee niin vaan kerran

mikä ois pahin mitä ystäväs vois tehä sulle? Pettää 
luottamuksen jotenkin tosi pahasti 

merkkaako ulkonäkö sulle paljon (esim kavereitten ulkonäkö)?
Oma ulkonäkö merkkaa aika paljon, mutta kavereiden tai muiden
ihmisten eii :) Nään kaikissa ihmisissä aina jotain kaunista!

Kuinka monta tykkäystä sullon facebookin profiilikuvassa? 284

Tykkäätkö enemmän suklaasta vai salmiakista? Suklaasta

Asutko omakotitalossa? Äidillä joo, mutta iskä asuu rivitalossa

Kuinka monta kaveria sullon facebookissa? 988

Jos sut näkee vaikka kadulla niin saako tulla moikkaamaan?
Tottakaaiii!!:)
Mitä asiaa vihaat? Jos joku ei ajattele muita kun itteensä,
huonosti menneitä reenejä ja pelejä, tyhmiä muutoksia elämässä

Jos saisit tietää milloin kuolet, haluaisitko tietää? Apuaaa en 
kyl varmaan! Paitsi jos olis joku sairaus ja kuolis vaikka parin viikon 
pääst niin tekisin kyl kaikkee ne vikat pari viikkoo!

Kuinka monet kuoret sullon sun iPhonee? Jotkut 10? 
En ooo ikin laskenut :)

Miten kuvailisit luonnettas? Apuaa xd Oon aika järjestelmällinen
ja itsenäinen ainaskii ja sit joskus aika puhelias? 

Kuinka monta kertaa oot värjänny hiukses? Alotin tokalla luokalla
ja sillon värjäsin ehkä kerran vuodessa ja nykyään 2-4 kertaa, eli
aika monta kertaa xd 

Ookko läheisissä väleissä vanhempiis? Oon!

Onko sulla omahuone? Joo, ei mulla tosin oo sisaruksiakaan
kenen kaa vois huoneen jakaa...

Mistä sait idean blogisi nimeen? Haha mun isäpuolen lapsella
eli ns. mun siskopuolella oli semmonen kirja jonka nimi oli Elsewhere :)
Siitä on kyl tosi monta vuotta aikaa, oisko ollut eka kerta kun
tapasin hänet!

ootko koskaan ajatellu värjätä sun hiukset blondiks?
Jepjep mutta ne ei kyl sopis mulle... Mutta ihailen kaikkia
ihmisiä joille sopii :)

Voisitko tehdä huonepostauksen? Voin! Heti kun saan mun
huoneen kuntoon, koska se on nyt vähän rempan alla

Onks sulla unilelua? xD jos on nii millanen? Haha ei oo, Sasha
on mun unilelu <3
Haluisitko mauton? Nojoo

Ooks vielä aatellu mitä lukioo/amista? Lukioon mä ainakin
menen, mutta en oo yhtään varma mihin. Onneks mulla on viel
aikaa miettiä:)

Aitoko muuttaa ulkomaille "isona"? Ehkäpä, jos vielä silloin
haluun ja kaikki asiat on kunnossa yms. :)

Kauanko oot harrastanu jalkapalloo ja ootko harrastanu jotai muutaki?
Oon harrastanut sitä joku kuutisen vuotta (?) suunnilleen.
Oon myös tanssinut, käynyt partiossa, soittanut pianoo ja pelannut
salibandyä xd

Mitä teet hiihtolomalla? Meen pariks päiväks Sappeeseen, käyn 
reeneissä ja rentoudun :)

Lasketteletko suksilla vai laudalla? Laudalla

myydäänkö victoria's secretin pink mallistoo kaikissa vs liikkeissä, 
vain tietyissä vai kokonaan omissa liikkeissään ? 
Apuaa en kyl oo mikään asiantuntija mutta luulisin, että 
kaikissa vs liikkeissä tai ainakin melkein! Kaikissa liikkeissä missä
ite oon käynyt, niin on myyty myös Pink mallistoo :)
Oletko mielestäsi kaunis? Aika harvoin koen itteeni
kauniiks

Meikki, jota käytät jokapäivä? Varmaan peitevoide ja kulmakynä

Perhe vai kaverit? Molemmat <3

Sipsit vai karkit? Vaihtelee aika paljon fiiliksestä xD

Jalkapallo vai jääkiekko? Jalkapallo

Saitko amerikassa heti kavereita? Jep, kyllähän
mä aika nopeesti :)

Oliko amerikassa koulu helpompaa vai vaikeampaa kuin suomessa?
Osittain helpompaa mun mielestäni!

Oliko amerikassa halvempaa vai kalliimpaa kuin suomessa, jos 
oli niin kuinka paljon? Halvempaa, mutta vähän vaikeaa yleistää et
kuinka paljon...

Jotain vinkkejä amerikkaan meneville suomalaisille?
Puhu rohkeasti englantia, vaikka se ei olisikaan vahva kielesi ja
oo ylpeä suomalaisuudestas! ;)

Miten sä oikein muokkailet noita kuvias noin kivan näkösiks? 
Hahah mun mielestä ne on ihan normaaleja xD Mutta iPhoto,
pixlr, picmonkey, iPiccy jne. :)

Ja oikeesti miten oot noin hyvä ottaan kuvii?:D kerro salaisuutesi!:D
Mulla ei oo mitään salaisuutta koska omasta mielestäni otan
kyllä ihan normaaleja kuvii!:D 

millanen kone sulla on? (läppäri/pöytäköne, kui iso näyttö, 
minkä värinen, merkkinen yms)
 Apple Macbook Pro läppäri, 13 tuumanen ja kai tää
joku hopee tai tällänen on xd

Mikä on sun lempi asia suomessa? Entä inhokki? 
Lempiasia on varmaan kaikki kaverit, perhe, Sasha ja jalkapallo.
Inhokkina kylmä sää, kalliit hinnat ja jotkut tyhmät ihmiset

Ootko hyvä tutustuun uusiin ihmisiin? Mitä vinkkejä sulla olis?
En mä kyl oo mikään hirveän hyvä, jos jollain olis vinkkejä
niin voi kertoa mullekkin :D Varmaan joku että puhuu rohkeesti
uusille ihmisille yms :)

Onko kiva ripari ryhmä? Kai se ihan kivalta vaikutti,
en vielä tunne hirveesti!

Miten paljon huolehdit sun painosta? Aika huonosti oon  huolehtinut muttaa
 jalkapalloo pelaan ja juon pelkästään vettä ja maitoo xD

Reenaatko usein ja tarkkailet syömistäs? Reenaan noin 6 kertaa
viikossa ja kyl mä tarkkailen, koska reenaan suht paljon kumminkin :) 
Mut siis tarkkailulla tarkotan sitä, että syön tarpeeks paljon jotta 
jaksan reenata

Pidätkö sellasia liian pieniä hollister housuja niinku suurin osa suomalaisista ku ne koothan on suunniteletu älyttömän laihoille kalifornialaisille (vaikka ootki hyvässä kunnossa emmä sillä:D) mut niinku tosi monet ostaa en tie tahallaa vai vahingossa ni liian pienet hollister housut ja ne menee sillee persvakoon ni pidätkö ite näin vai ostatko reilusti lököttävää mallia?
Niitä ei oo kyllä suunniteltu älyttömän laihoille kalifornialaisille muttaaa pidän
ihan omaa kokoo ja sit mulla on aika monii liian isoiki xD Joten älä huoli en
pidä niitä sillee :)

Onko joel romanttinen? Onhan se!

Voisitteko tehä joelin kanssa sellasen 'boyfriend tag' jutun tai 
jonku kysymys jutun:)? Kyllä varmaankin jossain vaiheessa, pitää
kysyä Joelin mielipidettä asiaan :)
Vinkkejä miten saa tosi onnellisen elämän? Elämällä täysiä

Kuka oli ensirakkautesi? Se on mun oma asia :)

Miks oot noin kaunis? Se on hassua kun en tunne itteeni
kauniiksi mutta kiitos samoin, oot ihana <3

Tykkääkkö iskelmästä? Haha joskus autossa kuunnellessa
tykkään joistakin kappaleista xD

Lempikarkki? Susupala varmaan

Inhottavin asia maailmassa? Epäoikeudenmukaisuus

Ootko koskaan ollut blondi? Noo semmonen 'melkeen' blondi

Mainostatko blogiasi missään? Empä oikeastaan

Mikä on sun mielestä semmone ns. raja yksityisyyden ja bloggaamisen 
välillä? ( voiko blogissa kertoa mielestäsi esim. sukunimen, 
puhelinnumeron yms) Kyllä mun mielestä sukunimen voi jos haluaa,
mutta puhelinnumeroa ehkä eeei. 

kun söit joskus niit hiuspillereit, nii auttoko ne sul?:) ja minkä merkkisii söit?
Kyl ne mun mielestä autto vähän, tosin ei mitenkään hirveen näkyvästi:)
Ne oli jotain eellä alkavia, joku Evian tai semmoneen?

mitä koulua käyt tampereel? Tammerkoski-klassillinen vai mikä
se on nykyää

voitko tehä myday-videopostaukse? Mun kameralla
ei valitettavasti voi ottaa videoo :( Mut jos saan kavereilta tai
iskältä lainaks kameraa niin ehkäpää... Oon kyl aika huono tekeen
semmosii eli ei kyl varmaankaan :D

voitko tehä kaveripostaukse? Kyllä varmaan :)

voitko tehä jonku postaukse viä siitä californiasta et minkälaista siä 
oli ja sillee paljo kuvia ja sillee kertoisit vähä niistä kavereista siellä ja nii?
Musta tuntuu et oon tehny siitä tosi monta postausta haha :D Mutta jos
moni semmosen haluaa ja saan vähän tarkennusta et millasen haluaa,
nii miksipä eei :)

minä vuonna olet syntynyt? 98

ootko hyvä koulussa? Varmaan semmonen aika perus :)

itkittekö joelin kanssa kun näitte toisenne kun tulit kaliforniasta?
Ei itketty! Tosin kun tulin sillon syksyllä käymään tääl nii se sai
jonkun paniikkikohtauksen :( voi rukka <3

pidätkö päiväkirjaa? Een, tää blogi on mulle vähän niinkun 
päiväkirja:)

Mitä sun isä oli mieltä kun lähit niin pitkäksi aikaa Kaliforniaan äitis kanssa?
No se oli tottakai onnellinen kun mäkin olin :) Mut jos en ois halunnut ite lähteä,
niin eihän se ois mua päästänyt tietenkään. Olin sit viime kesän melkeen kokonaan
sen luona kun asuin sit syksyn äidin kanssa Calis :)

Tuleeko sun vanhemmat toimeen? Jaa äiti ja iskä? Kaaai emt

Ootko aina niiku viikon äidillä ja viikon iskällä , vai mitä? Ei mulla oo
mitään semmosii, meen aikalailla sillein et miten huvittaa :) Yleensä kyllä jos
on kokeita paljon niin oon enemmän äidil

Haluaisitko sisaruksia? Aina välillä jooooo! Mut sit toisaalta kiva olla ainokainen xD
Pienenä ulkomaanmatkoil halusin niiiin paljon ittelleni jonkun siskon tai veljen sinne!

Ootko onnellinen? Juu aikalailla yleensä :)

Ootko neitsyt? En ku mä oon leijona

Ootko hyvä koulussa ja mikä on sun lempiaine kirjallisista? Oon varmaan
jotakin keskitasoo luulisin? Ja lempiaine kirjallisista on varmaankin enkku! 

Saatko mopon tai mauton kun täytät 15? En tiedä vielä yhtää!! Toivottavasti nyt
jonkun kulkupelin :)

Mikä on parasta sun elämässä? Perhe, kaverit ja jalkapallo 

onks sulla kauko -vai lähinäkö huono? Kaukonäkö

ootko ikinä ollu masentunu? Hmm eeen:D Oli mulla ala-asteel joku vaihe
et olin vähän angst mun vanhempien eron aikaa mut ei se mitenkää
vakavaa kai ollu


onnennumero? 15

10 kommenttia:

  1. mä en tajuu miks jokaiselta kysymyspostauksen tekijältä pitää kysyä sama kysymys "ootko neitsyt" ?!

    VastaaPoista
  2. ootko ikinä menettäny jotain kaverii ja sit se on harmittanu sua jälkeenpäin?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä tajusinko oikein mutta joo oon menettänyt ja tottakai on harmittanut:/

      Poista
  3. En ollu oikeesti uskoa silmiäni ku luin että oot 98! Oon aina luullu että oot 17 tai jotain, haha :D

    VastaaPoista
  4. haha himo hyvä vastaus tohon 'ootko neitsyt':D

    VastaaPoista
  5. Sulla on tosi hyvä blogi ja oot muutenki tosi kaunis:)

    VastaaPoista