1/11/2013

you can have my heart or we can share it like a last slice

Moikka kaikki! Mun eka kouluviikko Suomessa on käynnistynyt tosi hyvin :) Oli tosiaan ihana käydä koulua toisella puolella maailmaa, mutta oppi myös arvostaan Suomea ihan huimasti! Loukkaantuneenakin alkaa arvostamaan sitä kun pääsee pelaamaan, ja nyt on reenikausikin vihdoin aloitettu jee:) Ymmärrätte siis varmaan ettei ylimääräistä aikaa ole oikein ollut postailulle tai kuvailemiseen panostamiselle, koska oon nauttinut tästä kaikesta ihanasta. Mulla tosin oli pari kuvaa jemmassa jostain jutuista mitä on tullut osteltua kuukauden sisällä :)
Ainoo asia mihin en oo täällä tottunut on toi pakkanen haha. Jäädyn jo parissa minuutissa ulkona ja hiukset lentelee sähkösinä ympäriämpäri, onks kellään mitään vinkkiä että mitä sähkösille hiuksille oikeen pitäs tehdä?? Tätä tunnun miettivän joka talvi...
Viikonloppuna suunnitelmissa ois nähdä kavereita ja pelata vielä lisää futista! Parin viikon sisällä alan työstämään tota vastauspostausta, joten kaikki vain kyselemään täällä! Nyt lähden reeneihin ja yritän pitää viikonloppunakin unirytmiä yllä ja mennä aikasin nukkumaan, saa nähä miten onnistuu xd Hyvää viikonloppua teille sinne ruudun toiselle puolelle!

12 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) Miten Pixlrillä saa muokattua kuviin sellasia valopalloja, mitä sullakin on joissain kuvissa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on erikseen niille sellanen toiminto et ei tarvi ku painaa sitä tiekkö :)

      Poista
  2. Ihanat kuvat ja ihana postaus muutenkin :D

    VastaaPoista
  3. Mä käytän SP:n hiusöljyä ,sellasta kun luxe oil ja ainakaan mulla ei oo hiukset sähköstyny ja se tuoksuuki super hyvältä ja hoitaa (; En sitten tiiä jos meillä on ihan erilaiset hiustyypit ,et miten sulla auttas mut sitä vois kokeilla (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitos paljon vinkistä! Vois kokeilla :)

      Poista
  4. aivan ihanat noi hollisterin pyjama housut<3! Kiva postaus muutenkin:)

    VastaaPoista
  5. Sähkösiin hiuksiin auttaa tietysti hoitoaine ja sellanen suihkutettava hoitoaine kans auttaa kuiviin hiuksiin (: Ja sit mulla on sellasta hiusten hoitoöljyä ja sekin auttaa :D

    VastaaPoista
  6. mä käytän ainaki sähkösiin hiuksiin XL:n hoitosuihketta joka pehmentää hiuksii ja estää sähkösyyttä tosi hyvin! mulla ei oo kaueen hyvin ne öljyt toiminu mut mulla on kyl tosi vaativa hiuslaatu muutenki että kannattaa niitäki kokeilla:) kiva että oot taas kunnos ja pääset reenaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei kiitti vinkeistä:) Jep, oon tosi ilonen ja kiitoskiitos!

      Poista