1/30/2013

vuosia tuli täyteen

Aika on mennyt kyllä tosi nopsasti, 1 vuosi mun kullan kanssa Vitsit oli hassua kattella noita vanhoja kuvia, miten aika onkaan muuttunu näin lyhyessä ajassa! Ja mekin ollaan kyllä muututtu! Muistan vielä tasan vuosi sitten mun päiviä ihan yksityiskohtia myöten... Niin se aika vaan kulkee:)

Sen lisäksi tänään blogi täyttää 2 vuotta! Oon kyllä poistellut ihan vanhimpia postauksia niiden nolouden vuoks (ihan kun mun nykyset ei olis noloja xd) mutta kyllä mä silti muistan ihan tarkan päivämäärän kun aloin tänne kirjottelemaan :) Nyt haluan kiittää teitä vielä tuhannesti, ootte ihan huiman ihania ja ilman teitä en tätä blogia varmaankaan pitäisi, kiitos rakkaat 
Olisiko teillä nyt kahen vuoden kunniaks jotain paranteluehdotuksia, postaustoiveita tai jotakin muuta?:) Ja jos kysymyksiä mulle vielä löytyy, niin niitä voi edelleen pistää tänne, vastausten part 2 on tulossa ens viikon puolella varmaankin! 

12 kommenttia:

  1. tee videopostaus!:) ja onneks olkoo kaikin puolin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voieii pitää kattoo xD mutta kiitos paljon :)

      Poista
  2. onnea sekä vuosipäivästä, että blogin 2v ;)

    VastaaPoista
  3. tee videopostaus, vaikka my day ? :)

    VastaaPoista
  4. sun ja Joelin rakkaustarina:) se ois niin kiva:)
    ootte niin söpöjä!

    VastaaPoista