1/16/2013

so I put my faith in something unknown, I'm living on such sweet nothing

Vihdoin pääsin postaileen tällein keskellä kouluviikkoa! :) 
No muttaa, mitään ihmeellistä tässä viime (liian kylmän) viikon aikana ei oo tapahtunut. Mun huoneeseen ollaan tekemässä pientä remppaa, josta oon tosi innoissani koska en suoraan sanottuna tykännyt yhtään vanhasta huoneestani. Sen takia lähti myös monta säkillistä tavaraa pois ja lisää on lähdössä. Se on samalla surullista heittää kaikkee turhia tavaroita pois, koska niissä on niiin paljon muistoja... 
Kävin myös vuoden ekoilla jäillä Joelin kanssa ja kaikille täälläkin vain tiedoksi että oon huono luisteleen haha xD Tulin just reeneistä ja maha huutaa ruokaa, joten taidan mennä jääkaapin kautta nukkumaan mun uuteen sänkyyn. Huonepostauksen voin tehdä kun tää on ihan 100% valmis, jos teitä vaan kiinnostaa :) Hellurei ja hellät tunteet, have a nice week <3

10 kommenttia:

  1. haha ihania noi kuvat susta! :D

    VastaaPoista
  2. Mitä sa harrastat? (:

    http://lifewhitninni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Joo tee, todellaki kiinnostaa!! (:

    VastaaPoista
  4. vähänkö näyttää ihanalta toi pipo+letit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tein ne ihan sohasten mutta kiitoos!:)

      Poista
  5. millon vastaat niihin kysymyksiin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaa ens viikolla! Pistä toki lisää kysymyksii tuleen nii oon ilonen :)

      Poista