12/05/2012

we met for a reason, either you're a blessing or a lesson


Helouu ihanuudet :-) Nyt on paljon koulujuttui meneillää, mutta tulin silti vielä postaileen ennen kun kokeita alkaa tulemaan ihan mahdottomasti. Nytkin mun pitäs olla lukemassa tosi outoo klassikkokirjaa, mutta tänne kirjottaminen vei nyt voiton.
Viime perjantaiks olin löytänyt meille suomalaisen kirkon, jossa pidettiin kauneimmat joululaulut-tapahtuma. Vihdoin pääsin lauleskeleen suomalaisia joululauluja muutakin kun yksin kotona! En ois uskonu että Piilaaksossa asuu niin paljon suomalaisia perheitä, se pieni kirkko oli melkein täynnä. Mun isäpuoli tapas siellä kirkossa myös vanhan työkaverinsa, jonka perheen luokse ollaan menossa dinnerille lauantaina. Siellä kirkossa oli myös Antti Niemi, eli San Jose Sharksin maalivahti!! Haha se oli ihan eri näkönen mitä luulin:)
Tänä vuonna oon jo aika ajoissa joululahjojen suhteen, niistä lisää ens postauksessa! Siitä tulee sitten vähän joulusempi, koska itellä ainakin on jo joulumieli vaikka aurinko paistaa ja onkin +17 ja lumen luo pitää matkustaa monta sataa kilometriä:)

14 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis! ja noi sun hiukset<3

    VastaaPoista
  2. aloin eile vasta lukeen sun blogia ja rakastuin niin paljo et luin sun kaikki postaukset! tosi ihana blogi sulla!:)

    VastaaPoista
  3. siul on tosi ihana blogi ja kivoii kuvii:) kaunis oot:)!

    VastaaPoista
  4. Onko kivaa palata Suomeen? Mä jäisin ainaki sata kertaa enemmän sinne ku tänne hyiseen Suomeen :( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo en tiiä, toisaalta on mut toisaalta ei:D Kaikis asiois on aina hyvät ja huonot puolet! Ja niin onhan siel aika kylmä mut ei täälläkää enää yli 20 asteen mee:(

      Poista
  5. mikä tän kappaleen nimi tossa alussa on?:) en osaa kattoo sitä... ja tää on mun lemppariblogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ed Sheeran-Give Me love ja juuu ei sitä mun mielestä voikkaan katsoo tosta valkosest youtube palkista! Voi kiitos ihanuus:)

      Poista
  6. Ihania kuvia! :-) tykästyin tähän sun blogiin nii paljo et loppu ilta meneeki vanhoja postauksia selaillessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!:) Kiva että joku tykkää lukee!

      Poista