12/21/2012

myöhäinen kämppäpostaus

Aattelin pistää kuvia täältä meidän kodista, tietty vähän myöhässä kun ens viikolla muutan jo pois hehh... Mutta ainakin näätte minkälaisessa talossa oon asunut viimeset puol vuotta! Ja parempi myöhään kun ei milloinkaan, vai mitä? Ja myöhänen ihan senkin takia että mun pitäs olla jo nukkumassa xD mutta toivottavasti tykkäätte, vaikka räpsäsinkin nää kuvat ihan äskön ja kello tosiaan on jo 10! Ja sanon vielä että meidän kämppä ei oo mikään iso, koska asuminen Kaliforniassa on tosi kallista. Täällä saa aika pienen asunnon samalla hinnalla kun esimerkiks Floridassa ison omakotitalon uima-altaalla :D Mutta ei mulla valittamista oo, meillä on meinaan yhteinen uima-allas!
Ps. Huomenna on vasta iso joulusiivouspäivä ja sen näkösiä nää huoneetkin on, toivottavasti ymmärrätte!
Tää on kyllä pari päivää vanha kuva minkä äiti otti mun kameralla (ja sen huomaa hah xd), mutta tossa näkyy toi meidän asunto joka on toi keskimmäinen kaikista vaalein. 
 Sitten ovesta sisään & näkymä oikeelta. Isäpuoli ainaki tykkää :)
Ja toi ovi tuolla menee autotalliin.
Sitteen portaita ylös! 
Ja siinä on keittiöööö
Ja meidän pehmonen Sashan korvike. Ikävöin sitä pikkusta niin paljon :'(
 Sitte keittiön vieresssä on joku toimistonurkka...
Jaaa ylös!
Toi huone mikä on auki on mun huone ja siinä vieressä on joku pesuhuone missä on pyykinpesukone ja jotaii jeee
 Näkymä mun huoneen ovelta
Tuolla oven takana on mun vaatehuone jota en ees viitti näyttää kun se on niin sotkunen :D
Ja siel näkyy mun ikioma vessa x)
Oikeella on siis suihku ja vasemmalla vessa
Sitten takas siihen käytävälle ja toi ovi menee porukoiden huoneesee! Toi punanen pussukka tossa lattial on joululahjapussi ja kun äskön kävelin siitä vielä ohi niin se oikein pursus!!!! Joku on käyny sitä täyttämässä tän kuvan ottamisen jälkeen koska ite oon jo tonne omat lahjat laittanut :o
Tossa viel porukoiden huoneesta yks kuva, en nyt viittinyt lähtee kuvailee vessaa, suihkuu ja kylpyammetta koska äiti oli just suihkus xd Elikkäjoooo ei tää mikään ihmeellinen kämppä oo, mutta ite tunnen jo tän kodiks ja tulee kyl tosi ikävä tätä :( Mitäs te tykkäilitte tämmösestä postauksesta? Mietin aika pitkään julkasenko, ihan vaan kuvien laatuu ajatellen mut annetaan nyt mennä xD Ja hyvää joulunodotusta, toivottavasti teille tuli hyvät todistukset! Itellä huomenna edessä jäähyväiset mun kouluun ja koko viikon ollut tosi haikeet fiilikset:( 

12 kommenttia:

  1. oi näyttää ihanan kodikkaalta <33 t. sartsa:*

    VastaaPoista
  2. unelma koti :-) onksul sisaruksia? millon muutat suomeen?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Niinkun tekstis lukee niiin jo ens viikolla :/ Ja oon ainoo lapsi!

      Poista
  3. Sulla on kiva huone ja toi sänky on ihana :D

    VastaaPoista
  4. onks teiä talo sun mielest pieni? :oo just kiva:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä tiiä, aika pieni mut voishan se pienempiki olla että ei valittamista :) Ja kiitos, mäki tykkään!

      Poista
  5. toi näyttää just niin perus amerikkalaiselta kodilta mitä kaikissa ohjelmissaki näkee :D

    VastaaPoista
  6. ihana postaus ja täydellinen koti :D

    VastaaPoista