12/26/2012

my Christmas Eve

Jouluaamuna herätessä mulla oli aika haikee fiilis, kun kaikki kaverit Suomessa oli jo saaneet lahjat ja nauttineet lumesta, pakkasesta, kivoista jouluohjelmista ja ah niin hyvästä suomalaisesta jouluruuasta. Tää oli siis mun eka joulu poissa kotoa ja kaipuu Suomen jouluun oli suuri. Menin sitten syömään aamupalaa ja meillä oli riisipuuroa kanelilla, ihan niinkuin kotona Suomessa. Aloin siitä sitten piristymään. Eihän se haittaa missä päin maailmaa mä olen! Mulla on ihana perhe, jonka kanssa voin rauhoittua joulua viettämään ja syödä hyviä ruokia, vaikka ne eivät olekaan samoja kun on tottunut.  Ja parin päivän päästä Suomeen palatessani saan syödä monta päivää vielä suomalaisia jouluruokia ja avata lahjoja iskän kanssa :) 
Isäpuoli osti mulle Suomen television koneelle, joten pystyin katsomaan kannettavalta Tonttu toljanterin, Lumiukon ja Joulupukin kuumalinjan :) Olin kyl pettynyt kun toi joulupukki oli vaihtunut, yhyyy... Mut kuulemma ens vuonna taas se aito oikee;)
Käytiin Stanfordissa joulukirkossa.
Ja masut täyteen jouluruokaa! Oli kyllä tosi hyvää, vaikka ei joululaatikoita ollutkaan. Maha ainakin tuntuu olevan vielä vuorokauden jälkeenkin ihan pullollaan...
Äiti sai Burberryn huivin,  kattellaan jos vähän lainailen;)
Loppuilta meni sitten näissä merkeissä ja meinasin poksahtaa kun nauroin nii paljon ja maha oli ihan pullollaan jouluruokia xd
 Joululahjapostausta tulee kun pääsen Suomeen ja saan loput mun lahjoista iskältä! Mutta voin sanoo että kyllä oli taas niin ihania lahjoja, kiitos paljon joulupukki <3
Toivottavasti teillä kaikilla oli ihana joulu ja nauttikaa lomasta!

13 kommenttia:

  1. Pakko kysyä, että miks oot ollu tuolla jenkeissä ja niin? Löysin sun blogin pari viikoa(?) sitte ja selaillin silloin, mut en ihan älynny :D Eli olis kiva jos selventäisit asiaa. Mut tosi kiva blogi silti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://sara-elsewhere.blogspot.com/2012/05/california-here-we-come-right-back.html

      Tuolta löydät jotain tietoo ja teen kysymyspostauksen lähiaikoina niin siihen voit sit kysellä lisää :)

      Poista
  2. ootte ihan samannäkösiä sun äidin kanssa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah mun mielestä ei yhtäään! xd

      Poista
  3. tee joululahja postaus:)

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia, oot tosi hyvä kuvaan, millä kameralla kuvaat? :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canon eos 1000d :D voi kiitos paljon ihana<3

      Poista
  5. missä päin kaliforniaa asuitkaan? minä kyllä mieluummin viettäisin kylmän talven siellä kuin täällä suomessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Santa Clarassa! Et varmaan tiedä missä se on, mutta San Josen lähellä ja jos et tiedä sitäkään niin San Fransiscoon ajaa alle tunnin :) Niin no kyllä mäkin haluaisin tavallaan vielä olla täällä mut joulu ois ollu kiva olla Suomes!:)

      Poista
  6. Oot tosi kaunis!:) ja mielenkiintonen blogi, meinasin kysyä samaa kun toi yks anonyymi että miten te tonne kaliforniaan päädyitte mut huomasin et joku muukin oli sitä kysynyt:)

    justlike-inthemoview.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Sun blogi vaikuttaa tosi mielenkiintoselta! Oliksä siis vaihdossa Kaliforniassa vai muutitko sinne perheen kanssa? :) Oon ihan samaa mieltä ton yhen postauksen amerikkalaiseen kouluun liittyvistä jutuista! Asuin itekki viime vuoden Lähi-Idässä ja kävin amerikkalaista koulua :)

    http://followingmydreas-josefina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En ollu vaihos vaan isäpuoli on siel töis:) Jep kivakiva!

      Poista