11/03/2012

WISHLIST

Mulla on tullut viimesen kuukauden aikana hirvee into shoppailla, ja jotta tää homma ei lähtis ihan käsistä, oon päättänyt että tästä lähtien ostan vaan juttuja joita oikeesti käytän ja tarviin ja ties mitä shaibaa. Hehheh mut siis pointti oli että kun nyt tämmönen hirvee shoppailuinto on palannut niin yritän olla ostamatta mitään turhaa:) Mutta tässä jotain mitä ois pakko kiva saada!
Laukku 
Tää on ollut ostoslistalla jo pitkään mutta on ollut pieniä valinnanvaikeuksia! Toi Pradan ois täydellinen, mutta hinta hipoo pilviä:( Taitaa jäädä vaan haaveeks... Mutta Michael Korsilta ja Coachiltakin oon löytänyt pari ihanuutta!
'
Studded bra 
Joku noissa iskee, mutta en oo saanut vieläkään päähäni että minkä kanssa mä noita käyttäisin!? Löysien paitojen alla?

Paitoja 
En voi nimetä paria tiettyä, mutta lämpimät neuleet ja isot collegepaidat syksyks on jotain niin ihanaa<3 Sen lisäks oon hurahtanut erilaisiin selkämyksiin ja tollasiin kauluspaitoihin.
Korut
Ite en käytä oikeen kultasia koruja, mutta mun mielestä ne on yleensä hienompia kun hopeet joten laitoin niitä tähän. Muttaniiiin ristikorut ja timanttikorut on varmaan ihanimpia!

Kuvat: weheartit

Näiden kaikkien lisäks tietysti toivoisin kenkiä, kavereiden näkemistä, paksua kaulahuivia, ruisleipää, kivoja hiuksia, terveyttä, täydellistä kroppaa, kivoja kynsiä, jalan parantumista... Mitäs muuta kaikkee xd Hihi no ei vaan toivon teille kaikille hyvää viikonloppuu!
Mitäs teidän toivelistalta löytyy?:) Löytyykö samoja juttuja kun mulla? 

12 kommenttia:

  1. vitsi oon niin kateellinen sulle ku saat olla siä amerikas :D ja toi ekan kuvan laukku on ihana ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eii älä oo!! ja niimpä, se on kyl kiva:))

      Poista
  2. Eikä en kestä jos saat ton Pradan tai Michael Korsin!! Ite oon haaveillu just tasan samoista laukuista (prada tosin violettina) niin pitkään ,mut liian kalliita mulle!!):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä huoli en oo saamassa ainakaan pradaa, ne on mulleki liian kalliita:( jää haaveeks vaa...

      Poista
  3. ihana postaus sara!:)<3 ja noi studded bra<3

    - Ella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos muru<3 ja niii onhan ne aika ihanat!!:)

      Poista
  4. ihanii noi kaikki!
    ihana blogi!:)
    käy tsekkaa meijän upo uus ja llity jos tykkäät!:
    http://nooraroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihanii noi mitä toivot! löytyy saman tapasii:) ja oikeestaa sara sulla on superkivat hiukset ja täydellinen vartalo että älä ny höpise! ihana postaus!!

    VastaaPoista
  6. hyväksytkö faces kaveripyyntöjä tuntemattomilta?

    VastaaPoista