11/18/2012

there's something in the air in Hollywood, the sun is shining like you knew it would

 Jos ootte nähnyt Pretty Womanin nii toi on se hotelli siitä:) 
Hotellilla lepoo ja ruokaa ennen seuraavaa päivää...
...jona suunnattiin Universal Studioille! Toi oli iiihan paras paikka
Siellä oli semmonen kiertoajelu joka kesti jonkun tunnin ja pääs kattoon kaikkee paikkoja missä ne tekee elokuvia ja näkee niitä efektejä. Wauuu! Saatiin kaiken lisäks semmoset liput et päästään aina jonojen eteen eikä ees maksanu meille mitään 8)
 Tää oli kai Spiderman? 
Tappajahai
Ja sitten se mitä ootin kaikkein eniten... Wisteria Lane!!
Jos joku on kattonu Simpsoneita...
Toi oli käyny Suomessa!! Se osas sanoo suomeks 'seuraavan päivän krapula' :D:D
Tää on se mikä on Forrest Gumpissa
Ja sitten kotia kohti! Matkan varrella sain tosiaan sen ruokamyrkytyksen, oli kyl eka ja vika kerta Taco Bellis, en muutenkaa tykkää yhtää xD Huhuh tulipa pitkä postaus, no mut toivottavasti tykkäsitte :)

40 kommenttia:

  1. Huhhuh miten upeita kuvia!! :D so jelaous...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heihei nyt sitten inga >:) oisit nähny kuinka jealous olin ku kattelin sun älyttömän upeita kuviii !

      Poista
  2. vau vitsi oon kateelline!!! upeita kuvia:) ois huikeeta jos kävisit tsiigaa mun blogii!
    http://emilian--blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan turhaan oot! kiitos:) joo voin käydä vilkaseen kun meen koneelle:)

      Poista
  3. tätä katkeruuden määrää... en kestä :D

    VastaaPoista
  4. mua oikeen ärsyttää ku oon nii kateelline tosta wisteria lanesta...!!

    VastaaPoista
  5. upeita kuvia :-) ja pakko myöntää, että oon kyllä minäkin kateellinen sulle.. :-D elämä on välillä kovin epäreilua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ei oo mitään syytä olla kateellinen mulle:)

      Poista
  6. tosi hienoi kuvii :) en oo ennen ajatellu että olis ihan pakko päästä käymään hollywoodis, mut nyt on kyl PAKKO haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos:) haha no se oli tosi kokemuksen arvonen paikka!

      Poista
  7. sun elämäs on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kadehdittavaa.. mäki haluun olla sä :)

    VastaaPoista
  8. Oot niin hyvä kuvaan Sara! Ja ÄÄÄÄÄÄÄ toi Wisteria Lane <3 !! mun on pakko päästä joskus viä jenkkeihin ja tonne ja nykiin ja miamiin ja vaikka mihin!! Haluisin olla sä Sara, nauti noista kokemuksista oikeesti 100 % , monet ei pääse kokeen noita (: Mun unelma on päästä viä joskus jenkkeihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa kiitos:D ja niimpääää!<3 kyllä säkin viel pääset:) ja nautin, yritä säkin toteuttaa sun unelmas!

      Poista
  9. ihanii kuvii, oon kateellinen!! ooks muuten saanu paljon kavereit sielt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja älä oo! juuu oonhan mä aika paljon koulusta saanu:) tosin en niiden kaa oo hirveesti vapaa ajal tai jos oon nii ei oteta oikeen kuvii tai mitään ni en viitti sit kertoo blogis:D

      Poista
  10. wow, amazing snapshots. I bet this trip was unforgettable!
    and I want this doughnut right now :D haha love simpsons! :D

    xx Rebekah

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! Yeah it was!:) haha i love simpsons too!

      Poista
  11. voi ettääää oon niin kateelline mäki haluisin jenkkeihin!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ettäää älä oo kateellinen! kyllä säki pääset:)

      Poista
  12. tosi kiva blogi sulla ja ihana postaus! :)

    VastaaPoista
  13. nyt voin todellakin vannoo kautta kiven ja kannon että oon niin kateellinen!! toi wisteria lane, michael jacksonin tähti ja..... PRETTY WOMAN HOTELLI. se on ollu mun lempparielokuva jo ties kuinka pienestä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh älä oo! hahaaa pretty woman on kyl paraas x)

      Poista
  14. olinki sillee et noi talot näyttää tutuilt, täykkärit<3

    VastaaPoista
  15. Huhhuh ihan älyttömän mielenkiintonen postaus !!! Tuli ihan saad feeling ku loppu rupes häämöttämää:D oon sua 4 vuotta vanhempi ja niin kade! oot päässy jo noin nuorena vallottaan maailmaa, mää en vielä moneen vuoteen ennenku saan kunnon työpaikan:(( eli nauti täydestä sydämestä siellä nyt hei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voooi kiitti! ihan turhaan oot kateellinen, kyllä säki viel pääset maailmalle:) ja nautin, nauti säkin!

      Poista
  16. Sulla on todella ihana blogi ja oon kans hirmu kateellinen, ku asut kaliforniassa ja kaikki noi sun vaatteet on ihania, myös noi kuvat on niin mahtavia. Toivottavasti pääsisin joskus itekkin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihana kiitos:) älä oo kateellinen ja toivottavasti pääset itekkin kokemaan amerikkaa!:)

      Poista
  17. Apua oon sulle niin kateellinen kun saat asua Kaliforniassa ja oot niin nätti ja kaikkee. Sun kuvatkin on ihan mahtavia ja kaikki vaattees ja kaikki..:) Vaikutat myös tosi mukavalta. Toivottavasti määkin joskus pääsisin Kaliforniaan! :) Nauti ja pidä hauskaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eei älä oo kateellinen, kiitos kovasti!:) Kyllä säkin vielä pääset Kaliforniaan!

      Poista
  18. Eiiii hitto ku katoin tän postauksen mun matkakuume kasvaa onneks enää pari kuukautta nii mäki pääsen tonne :D!! Löysin sun blogin vast ku kommentoit mun blogiin, ja yritin selaa taakse päin mut siis kuinka kauan asut siel ku et ilmeisesti oo kuitenkaan vaihdossa? :o
    Mut ihana blogi sulla!! :) Ainii ja mil ohjelmal muokkaat kuvia, ihanan värisii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvähyvä!! Ööm mun isäpuoli on täällä töissä niin muutettiin tänne elokuun alussa:) Ja sain päättää haluunko olla puol vuotta vai vuoden tääl, mut oon vaan puol vuotta. Kiitos samoiiin!! Riippuu vähän mutta muokkaan Pixlr, Photobucket, iPhoto, Picmonkey tai iPiccyl:)

      Poista