11/26/2012

Thanksgiving holiday

Heyy! Sori pikku hiljaiselo, mutta mulla alko tiistaina Thanksgiving holiday ja oon nauttinut siitä. Käytiin myös kavereiden kanssa kattomassa uusin Twilight ja joku muu leffa jonka nimi oli Silver Linings Playbook ja molemmista tykkäsin tosi paljon :) Jaa tänään mulla ois personal trainerin tapaaminen, se on semmonen nuori lihaksikas painonnostajamies if you know what I mean...xd Oon pahoillani mun juurikasvusta, mutta oon tosiaan varannut kampaajan vasta sille viikolle kun palaan Suomeen.
Ette ikinä usko mitä kävi! Mun Lumenen kasvorasva ehti loppua ja menin kauppaan ostaan uutta. En siis tietenkään samanlaista, vaan jotain ihan perus kasvorasvaa. No, en ois ikinä uskonut että sieltä löytyy Lumenen rasvoja!? Hahah niitä siellä oli aika montaakin erilaista ja osa oli ihan loppuunmyyty;) Ja oli muuten halvempi kun Suomessa hah.
 Kaipaan ruisleipää niiiin paljon!! Löydettiin Whole Foods marketista suomalaista näkkileipää, joten se saa tyydyttää mun ruisleipähimot vielä kuukauden... Niiin, miettikää, enää vähän yli kuukausi että oon kotona:o huii.
 Thanksgivinginä valmistettiin illalliseks perinteisesti kalkkunaa! Toi on maualtaan vähän kun joulukinkku, mutta on väriltään vaaleempaa ja on myös terveellisempää:) Jälkiruuaks oli pumpkin pieta kermavaahdolla, tai niinkun mun isäpuoli sanoo: kermavaahto pumpkin piella, koska sen annos tosiaan näyttää aina tältä:
Huhhuh, sitten Black Fridayhin, joka on nimensä mukasesti perjantaina. Kaikki on siis tosi halpaa ja kaupat aukeaa keskiyöllä. Jotkut nukkuu teltoissa ja makuupusseissa kauppojen ulkopuolella, jotta pääsisi ekana kun ovet aukeaa. Ite en ihan näin hullu ollut, mutta hullu kumminkin. Heräsin 2:15 yöllä parin tunnin unien jälkeen ja sitten suunnattiin äidin kanssa shoppaileen xD Onks kukaan muu teistä shoppaillu aamuyöstä? Haha enpä usko:D Hollisterilla oli kaikki -50% ennen kuutta aamulla ja anonyymeille keskaria meinaan en ostanut yhtikäs mitään;) Äiti tosin osti ja joutu jonottaan siellä tunnin... Muissa kaupoissa ei ollut jonoo ja itekkin löysin pari juttua, kuten kuvissa näkyvän paidan. Päästiin kotiin vasta aamupäivästä ja siinä vaiheessa kaaduin sänkyyn ihan kuolleena!
Mun science on laskenut F:ään. Voooivoi:D Suomessakin pitäs olla tolleen, että pystyy netistä kattoon mikä on sen hetkinen arvosana todistukseen!!
Hyvää viikonjatkoa ihanuudet 

30 kommenttia:

  1. kun tuut takasin suomeen niin etkö mene enää takaisin sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on tää kämppä viellä vuoden ja mun isäpuolen työsopimus jatkuu täällä että tuun käymään sit ens vuonna viel jos haluun:)

      Poista
  2. hei halooo et sää tarvii personal traineria!:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kuntosalin jäsenmaksuun kuuluu se niin toki mä sen hyödynnän:d

      Poista
  3. muutaksä niinku takasin suomeen kuukauden päästä!

    VastaaPoista
  4. vau oot upee ! ootko laihtunu kun oot ollut sielä?:D

    VastaaPoista
  5. aaaa sara en kestä oot tajuttoman kaunis!

    VastaaPoista
  6. mitä teeet siellä? millon tuut suomee? :D voikko tehä siitä postauksen tai sitte vastata tähän kommenttiin vähään pidemmästi?:) ja oot tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://sara-elsewhere.blogspot.com/2012/05/california-here-we-come-right-back.html

      Tosta voit lukea ja kuukauden päästä oon tulossa takas. Kiitos paljon:)

      Poista
  7. Oot nii kaunis !!:) omg miksei suomess oo tota mustaa perjantaita:o:(

    VastaaPoista
  8. Moi, valitsin blogisi top seiskaan, postaus löytyy täältä:
    http://momentojulia.blogspot.fi/2012/11/7-blogia.html :-)

    VastaaPoista
  9. Oot laihtunu ihan älyttömästi! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mäki katoin samaa:(

      Poista
    2. Mäki huomasin sen! Ja se ei oo hyvä juttu koska olit ihan täydelline nyt oot jo vähä liian laiha:/

      Poista
    3. En tajuu miten näätte näistä kuvista että oon liian laiha ku mulla on ihan normaali kroppa:D ja en kyllä oo koskaan ollut täydellinen enkä tuukkaa olemaaa!

      Poista
    4. mä en ainakaa huomaa et oisit laihtunu. :D hoikka oot kyl aina ollu. :)

      Poista
  10. Oi kun oot kaunis! :-) Superkivoja kuvia!

    VastaaPoista
  11. Voi vitsi ku haluisin olla yhtä nätti!

    VastaaPoista
  12. sun hiukset on kasvanu ihan helkutisti!!! oot himotäykkis ja ikävä<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no onhan ne pikkase!! siellä toinen täykkäri ja mullaki sua himo ikävä<3

      Poista