11/10/2012

I'm so excited!!

science project xD

 Moiiii! Meneeks siellä Suomessakin viikot näin nopeesti kun musta tuntuu että viikko hurahtaa ohi ihan hetkessä xd Eilen käytiin äidin kaa pitkästä aikaan laittamassa kynnet. Täällä on kyllä kaikki manikyyrit, kampaajat, ripsien laitoit yms tosi halpaa! Kampaajalla hiustenvärjäys parikymppiä!? Mun kaverit ei meinannu uskoo että Suomessa pitää siitä maksaa yli satanen:D Ja toi parikymppiä on viellä dollareissa eli euroissa se on vähemmän... 
Muttaheei oon niiiiin innoissani!!!! Osaatteko arvata mihin lähen parin tunnin päästä! Tässä pikkuvinkki;)

14 kommenttia:

  1. Los Angeles?? APUA OON IHA YLIKATEELLINEN:D!

    VastaaPoista
  2. oooh pakko sanoo,et sul on ihan täydelliset kynnet!:)

    VastaaPoista
  3. uu los angeles!! Miten muute saa noi postausten otsikot tollein "keskelle" ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepps!! html-koodiii muuttamal:) kannattaa googlettaa se koodi

      Poista
  4. Suloinen blogi sulla :) Ootko tosiaan vain 14-vuotta? Vaikutat vanhemmalta :) Vaikka mä oon sua 10-vuotta vanhempi en kauhean paljon vanhemmalta näytä (ikiteini :)) Sattumalta sun blogin löysin ja sopivaan saumaan, kun eilen katselin äkkilähtöjen hintoja Usaan. Nuo kuvat tekee sellaisen olon, että tekisi mieli lähteä kiertämään koko Usa läpi :) Kuinka kauan aiotte oleilla siellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) joo oon 14 vuotta ja en mä omasta mielestäni hirveesti vanhemmalta vaikuta:p aijaa haha, kannattaa kyl tosiaa lähtee, tykkäät tästä paikasta varmasti! Mä ja äiti ollaan vuoden loppuun mutta meillä on tää talo ens syksyyn asti ja mun isäpuoli on täällä siihen asti töissä et varmaan tullaan käymään:)

      Poista
  5. :) Laskeskelinkin väärin (ei ihan matikkapää toimi), oon siis sua 11-vuotta vanhempi :)Toivottavasti joskus pääsis sinne reissaamaan. Suunnittelen reissua vanhimman muksun kanssa sinne, kun kaveri perheineen muutti juuri Wisconsiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah aijaa oho:) toivottavasti pääset lähtemään, se on varmaan kiva paikka!

      Poista