10/05/2012

whatever you do, always give your 100%... unless you're donating blood

Heiii! Tää on pikapikapostaus koska haluun nukkumaan hihi x) muttajoo pari hassuu juttuu taas sattunut! Tai hassuu ja hassuu... Mun kaveri erotettiin koulusta joten sitä ei sit enää siellä näy:D Hahah ei siitä sen enempää! Ja tokaks, mun kaulalla on joku ongelma kun se on ihan turvonnu ja sisään on kerääntyny jotain nestettä!?:o vitsi oon sairas kun toi jalkakaan ei oo vielä kunnossa. Sain onneks uudet lenkkarit ja samalla hankittiin toi Nike+ homma kun oon sitä niin monta vuotta kattellu! Toi menee tonne lenkkariin ja lenkin jälkeen näkee matkan, kalorit yms., tosi kätevä:) Ite en kyllä pysty mitään pitkiä lenkkejä meneen ton jalan kaa ja vauhtikin on niin hidasta... Mutta pikkuhiljaa toivottovasti!
Oon ylpee ittestäni kun yli puolet luokasta sai hylätyn (F) sciencen kokeesta ja mä sain B:n! Juuu tulipa pikapikapostaus, nyt suihkun kautta untenmaille, heido!

12 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on ihana ja mielenkiintonen ja noi kuvatkin on ihania! Millä ohjelmalla muokkaat? Rakastuin heti sun blogiin! c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) käytän pixlrää, macbookin perus iphotoo ja sit joskus jotain puhelimen muokkausohjelmii:)

      Poista
  2. voiks paljastaa ees jotai miks se erotettii siit koulusta? jäi häirii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Novoi xdd se toi kouluu jotai mitä ei sais

      Poista
  3. tiiäks sää onks hollisterin tuotteet lontoos saman hintasii ku siel nettikaupas ? :)

    VastaaPoista
  4. siis jos joku juttu on siel nettikaupas vaiks 60 euroo nii onks se siel lontoos 60 puntaa mikä on 78 euroo vai 46 puntaa mikä on 60 ekee ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 46 puntaa:) Vastasin tähä ku satuin huomaamaan tän :D

      Poista
  5. näin sut tänään suomessa ? :o

    VastaaPoista