11/01/2012

my halloween 2012

Noniiin toivottavasti ette oo jo ihan kyllästynyt  mun Halloween postauksiin:) Ja jos ootte niin eipä haittaa, koska tässä tulee viimeinen vuosimallia 2012! 
Juuu, mun piti olla verinen cowgirl mutta mites kävikään... Tekoverta ei saanut laittaa kouluun joten olin pelkkä cowgirl! 
Meillä oli 4 tän kokosta säkkii ja kaikki meni puolessa tunnissa... Luultiin et oltiin varauduttu kunnol mutta eiii!!
Äiti kävi kumminkin ostamassa nää hanskat mistä kerroin aiemmin... Sen sydän kyl itki verta kun punakyntisten hanskojen vilkkuvat valot eivät toimineet niin piti ostaa valkoset.
Operaatio hännän kiinnitys xd
Täs mä ja mun äiti moroo
Kiva Halloween oli ja näin ihan mahtavia asuja! Mun suosikki oli varmaan yhen mun kaverin Nutella-asu:)) Se oli tehnyt sen pahvista ja se oli kun ihan oikee Nutella purkki, mutta siinä oli kädenreiät! Aw:)
Piti kyl koko ajan rampata avaamassa ovee ja karkkeja antamassa. Jotkut mun luokkalaiset oli niin hyvin pukeutunut etten tunnistanut niitä! Kiva kokemus tää Halloween Jenkeissä, parin kuukauden päästä nään millasta on joulu tääl:) Joulukamaa ainakin ollu jo kaupoissa kesästä asti haha...

14 kommenttia:

  1. kivan olonen blogi ja ihanat hiukset :)))

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. vähänkö oon katkera :D itsehän en viettänyt halloweenia mitenkään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii älä oo!:D niin no ei siä suomessa oikeen vietetä:( pitäs kyl!

      Poista
  3. Onko sulla tullu paljoo ongelmia kielimuurin kanssa koulussa ja muuten? Ja miten?(: Ja mäki haluuun kokee halloweenin jenkeis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joskus mutta kaikki autttaa mua kun ne tietää et oon suomesta:) ja sit joskus ku en tajuu jotai nii pyydän vaa toistaa ja sit jos en viekää tajuu niin sanon i dont know mut harvoin enää tapahtuu tämmöst:) toivottavasti säkin pääset joskus kokemaan!

      Poista
  4. varmaa oli tosi siistii päästä näkee millanen "oikee" halloween on :D ku tääl suomessa sitä ei tyylii vietetä. ja kauan ootte vielä jenkeissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep olihan se:) niin mut pitäs kyl viettää, oli sen verran kiva juttu! 2 kuukautta viel:)

      Poista
  5. Vähä tyhmää ettei sasnu laittaa tekoverta?!:( :D pelästyin tota kuss susta ja sun äidistä.. Ja haha noi hanskat ihan mahtavat!! Voisin niin kuitella omanki äidin ostamadda tollaset:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin ku meidän koulussa on samassa ala-aste ja päiväkoti nii ne ois voinu kuulemma pelästyy:D hehheh joooo äiti vähä innostu:)

      Poista
  6. puska vai aavikko? stringit vai tavalliset? joel va jenkki jätkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mikäs kysely tää on xd entiä entiä ja joel

      Poista
  7. mitä sitte teitte kun karkit loppu XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lähettii vaa kiertelee ulos xd sit ku tultii takas ja jokku viä soitti ovikelloo ni ei avattu ja sit joilleki sanottii että karkit loppu:)

      Poista