10/18/2012

I may love to shop but I'm not buying your bullshit

Yumm Cheesecake Factory  Hassuu aatella että sen niminen paikka on samalla tosi suosittu ja hyvä ravintola!! 
Muttajooo äidin kaa ollaan yritetty mulle löytää jotain syksyvaatteita mutta eilen ei oikeen tuntunut löytyvän mitään kivaa :( Tällä viikolla toivottavasti vielä uus yritys!
Oon muuten saanut töitä hahhah xd Meidän naapurustossa asuu yks suomalaisperhe, joka pyys mua hoitaan niiden lapsia parin viikon päästä! Jeeee mun eka 'työ' haha, vaikka ei sitä varmaan siks voi kutsua;) Mutta oon silti tosi innoissani!

6 kommenttia:

  1. noi sun otsikot on niim hyviä! ja oot ihan älyttömän kaunis:)

    VastaaPoista
  2. mitä kaikkia pelejän sun iphonessa on? ja mitä muita toimintoja?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no semmosia pelejä mitä oikeesti pelaan joskus nii vaa sanajahti, uno ja sudoku:D sit käytän instagrammia, foursquaree, we heart ittiä, lenkillä nike runningia, sit big day litea päivien laskemiseen ja sit instacollagee. ja tietty whatsapp 24/7!!

      Poista