10/22/2012

I don't need Google Maps to get completely lost in your eyes


Heissaan! Shoppailupäivä takana ja tässä tulos:) Paitsi en siis ostanut tota laukkua vaan otin vaan kuvan ku oli nii söpö! 
Ois voinut tosiaan vaihtaa housut ja valita paremman kuvauspaikan mutta ei jaksanu soriii. Mulla on ollu nyt kaks 'pitkää viikonloppuu', eli maanantaikin on ollut vapaata koulusta. Ens viikolla on vielä viimenen semmonen ennen joulua ja sille meillä on toosi kivat suunnitelmat! Kerrompa niistä sitten myöhemmin....;) 
Jakso loppu perjantaina ja todistukset tuli nettiin. Oon tosi ylpee mun neljästä A:sta ja kahesta B:stä wuhuuu!! Tänään kävin pikasesti moikkaan niitä kahta poikaa jota meen ens lauantaina hoitaan, oli tosi mukavii ja sulosii pikkusia molemmat:)) Innolla niitä meen hoitaan! Toivottavasti pysyn sielä hereillä kun oon siellä puoleenyöhön asti ja yleensä oon mennyt täällä joskus 9 aikaa nukkumaan kun väsymys painaa päälle:D Hehe mutta loppuun vielä aivan ihana lasten puku ja tutti mitä löysin kaupasta x) Aww

6 kommenttia:

  1. WAU aivan älyttömän ihana toi pitsipaita!!:)

    VastaaPoista
  2. Täytyy kyl yhtyä samaan, että toi paita on upea!:) muistakko mistä ostit sen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! se on semmosesta kaupasta ku love culture:)

      Poista
  3. ihana toi ''nyrkkirauta'' laukku :) sä et taida asuu suomes? :)

    liityin lukijaks :)

    http://pink-had-me.blogspot.fi/

    VastaaPoista