9/10/2012

the spaces between my fingers are right where yours fit perfectly

Joku anonyymi pyys noista uusista vaatteista kuvia mun päällä, joten tänään passitin äidin pihalle kameran kanssa ja räpsittiin pari kuvaa. Naama on piilos koska oli tänää vähän höntsypäivä eikä ollu meikkii ja näytin rotalta joten toivottavasti ymmärrätte :)
Käytiin eilen myös elokuvissa kattomassa The Words. En usko et se on vielä Suomeen tullu mutta sitten ku tulee ni menkää ihmees kattoon! Oli tosi hyvä ja vähän erilainen mitä leffat yleensä.
Muttamutta huomenna koulukuvaus ja puen varmaankin noi uudet farkut ja jonkun noista pitkähihasista. Nyt lähen suihkuun ja nukkumaan, heippahei ja hyvää viikonalkuu kaikille lukijoille, ootte ihania

13 kommenttia:

  1. noi farkut on täydelliset!!<3 ja noi kaikki muutki himo ihania ;) t ella

    VastaaPoista
  2. whaaat ootsä nois kaikis kuvissa ? :ooo oot paljo laihempi ku mitä muut kuvat on antanu olettaa ! :D

    VastaaPoista
  3. eiks sielä oo kuuma farkuilla ja pitkähihasil?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli illalla nii silloi on jo viileempää

      Poista
  4. asuttekste siellä kaliforniassa niiku omakotitalossa vai kerrostalossa vai mimmoses:D? ps ihania vaatteita!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähänku rivitalo:p tai niinkun monta asuntoo vierekkäin. Noissa aikasemmissa postauksissa on ainakin kai kuva? En oo varma mut kaixd ja kiitos:)

      Poista
  5. ah täydellisii vaatteita<3 luotaks joelii täysil? ooks varma ettei se petä sua? meinaa en tiiä oliks se se mut oon nähny ihan sen näkösen jätkän ny monesti ja se hengailee pelkästää muijien kanssa? toivotaan et oon vääräs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori että puutun mutta miks ne ois yhes jos sara ei luottais siihe xd t. toinen ano

      Poista
    2. luotan ja oon varma ja nii voi olla et se on joidenki tyttöjen kaa mut ei se tarkota et se pettäis.

      Poista
  6. Miten pitkään asutte siellä? Ja pelottaako sua koskaan mitä sulle ja joelille saattaa käydä, siis teidän suhteelle? Oot kyllä sairaan kaunis ja oon niin katelliinen sulle että oon tuonne asumaan päässyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. puol vuotta ja no ei mua oikeestaan pelota ku luotetaan molemmat aika täysiä siihen et se toimii:) kiitoksia!

      Poista