9/07/2012

that boy is trouble, trouble like a sting from a bee

 Moiii! Lähetään pian syömään Chili'siin mutta tulin nopee postaileen viel ennen sitä:P Löysin vihdoin farkut joita oon ettiny varmaan vuoden! Yleensä Hollisterin farkut on mulle ihan tyhmän mallisii, mutta toi oli joku special yksilö joka oli eri mallia haha... Hollisterihan on täältä kotoisin, joten sen vaatteet ei maksa paljoa!
Tiistaina olin mun kaverilla Bernicellä, joka on meksikolainen. Tai itseasiassa oltiin sen mummulla, joka teki meksikolaista ruokaa. Söin semmosen tacon tapasen lätyn, johon laitettiin jotain papumuhennosta, salaattia, tomaattia, avokadoa ja juustoo. Namm oli kyl hyvää ja oli kiva päästä maistamaan perinteistä meksikolaista ruokaa! Käytiin myös Yogurtlandissä frozen yogurteilla, jotka on mun lempiherkkua:)
Mutta nyt kiiruhdan äidin ja isäpuolen kanssa syömään (haha tästä tulee pian joku ruokablogi...) ja sitten lukemaan matikan testiin joka on huomenna! Heippaheii!

10 kommenttia:

  1. äää oikeesti kui paljo hollisterii... määki haluun !! oon pikkase kateellinen sulle sara !

    VastaaPoista
  2. Sun blogis on ihana, noi kuvat on jotenkin nii hienoja!!:) voisiks laittaa sun uusista vaatteista kuvia päälläkin ettei vaan tollai viikattuna?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) juuu voinhan mää jos saan jonkun vähä kuvaileen:D

      Poista
  3. ku sanoit että noi on halvempia siellä ku missää euroopassa tai tilaamalla nii jos saan kysyy nii paljo noi sitte esim noi paidat ja vaiks noi farkut makso? :) mut sullon varmaa himo helmeee siää! have fun;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toi neule 27 dollarii eli joku 24 euroo, farkut 29 dollarii eli joku 25 euroo ja pitkähihaset 15 dollarii eli joku 12 euroo. Mut sit noihin kaikkii tulee viel vero kassalla joka on joku pari euroo nois:)

      Poista
    2. kiva.. sil tuol nettikaupasha noi hinnat on tyylii kolmikertasena :D jea oon kade t. toine ano

      Poista
    3. jep sitä just:D plus kaikki postimaksut ja näää!

      Poista
  4. mitääää kokos on xs ?!!!:D ite oon 157 pitkä ja koko on M vaikken oo mikää läski ees

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiino hollisteril noi koot menee vähän oudosti et on mulla myös s ja joskus m:)

      Poista