9/02/2012

it's so loud in my head, the words i've never said

Heiipodei! Syyskuu jo? Eli syksy on tulossa ihan pian nooouuu:( Muttaaaa perjantaina mentiin kavereiden kaa mäkkiin ja Jamba Juiceen koulun jälkeen. Se on noilla kai joku perinne et ne menee sinne joka perjantai koulun jälkee xd Eilen olin shoppailemassa ja ainoo ostos oli toi toppaliivi joka oli äidin kaa puoliks... Eli tavallaan en ostanu mitään!! No mutta tänään uus yritys eri paikassa, toivottavasti tällä kertaa onnistaa ja löydän jotain mitä oon ettinyt:P 
Mutta ei mulla muuta, nyt lähen uimaan ja sitten shoppailemaa! Mulla jatkuu onneks viikonloppu vielä maanantaihin kun silloin on Labor day ja ei oo koulua. 

17 kommenttia:

  1. oo ihanat noi sun vaatteet tos vikas kuvas!!:)

    VastaaPoista
  2. hhaha voii kaikki noi sun kaverit näyttää joltai vitosluokkalaisilta?? :D ja ite ku näytät ikästäs paljo vanhemmalt ni hassun näköst :D

    VastaaPoista
  3. oot niin kaunis<3 ikävä!! mistä noi housut ja paita on tos vikas kuvas?!? t. saara<333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse<3 niiin on hirvee ikäväää:( öö housut wetsealista ja paita pacsunista xd

      Poista
    2. ei sano mitään mut ihanat 8)

      Poista
  4. oi vitsit makin haluun tonne!:) oon ite kans tal hetkel vaihdos texasis... miten porukka on siis ottanu sut vastaan sie tai siis onks sul sie jo uusia kavereita?:) pystyyks sie menee iha ittekseen kaupoille/syomaan kavereitten kaa?:o p.s. natti toi asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa texas on ihana paikka!!! Ookko tykänny olla siä?:) ihan hyvin ja on mulla uusii kavereita. Kyllä pystyy meneen syömään mut ei mitenkään hirveen myöhään jos on ilman aikuisia. Kiitos!

      Poista
    2. voi etta!:D ookko joskus kayny texasis?:) taa o vaa siita mielin harmilline paikka ku ei oo mtn tekemista ku esim. kaupat on niin kaukana!:/ ja taal on KUUMA!:D

      Poista
    3. Joo oon käyny dallasis! Aijaa oot sit varmaa jossai vähä pienemmäs kaupungis:) haha niihän siel on:D

      Poista
    4. juu dallashan o ihanan iso paikka! jyyh taal o tammotteet reilu 10 000 asukasta...

      Poista
  5. saraa i miss u!!:(<3 pidä kivaa ja nauti vielä kun voit;))

    VastaaPoista
  6. Ihana toi paita tos vikas kuvas!! Mäki oon ostanu paljo keikkaa pacsunista!:D Pidä hauskaa siä!:)

    VastaaPoista