10/01/2012

if you think you are having a bad day... just remember someone is going to have Snooki as a mom

Heipsuliveeii! Ihan ekaks tervetuloo kaikki uudet lukijat:) Teitä on kertynyt jo 150, kiitos tosi paljon kaikille!
Mun viikonloppu oli tosi kiva ja jotenki tapahtumarikas!! Perjantaina olin Halloween Hauntilla Great Americassa. Se on joka viikonloppu ja tää oli mun ja tosi monen mun kaverin eka kerta! Se on siis semmonen että ne tekee siitä huvipuistosta tosi pelottavan ja kaikkeee... Mentiin sinne tosi isolla porukalla mutta kaikki hajaantu jo aika alussa kun kaikki lähti juokseen pelosta karkuu xd Siellä oli ihan ihmisten seassa kävelemässä jotain pelottavii hahmoja ja mun kaverit sano että ne seuraa vessaanki pelottelee... Olihan sielä tosi pelottava tunnelma ja muutama mun kaveri alko itkeenki pelosta, mutta ite olin aika rauhallinen!
Lauantai meni altaalla nauttien +30 asteesta ja tänään lähettiin ajaan vuorien halki rannalle. Oltiin tuolla viime vuonnakin ja rakastan tota paikkaa:) Se on semmonen ranta mihin on rakennettu pieni huvipuisto.   Siellä sitten hurahti koko sunnuntai ja nyt oon menossa kattomaan Koston uusinta jaksoo ja sitten unten maille, heippa ja hyvää kouluviikonalkua sinne Suomeen!

12 kommenttia:

  1. aivan ihana postaus!:) ookko opettanu sun kavereile siellä yhtään suomee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Haha oon mä pari sanaa opettanu xd

      Poista
  2. käytäks mitään muita ku hollisterin vaatteita?

    VastaaPoista
  3. hahhah toi otsikko!xD

    VastaaPoista
  4. Sori nyt ,mut toi otsikko ei oo kiva, koska se saattaa oikeesti olla hyvä, äiti ja toi on tosi loukkaavaa.Joo iha sama vaikka tota ei pitäs ottaa nii tosissaa, mut älä mee arvostelee muita äiteinä tai muutenkaa ihmisenä jos ei tunne..Mistä sitä tietää jos se on muuttunu paljo yms. Mut muuten tykkään sun blogista, ja osaat ottaa himo kivoja kuvia (: Ja mua ainaki alkas varmaa kyllästyttää jos kaikki vaatteet on hollisterii ,mut kukin tavalllaa, ja hyvä jos tykkäät (: Nauti kaikkien meijän täällä kylmäs viruvienki eestä tosta lämmöstä!(8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huumorintaju hooi...xd mistä tiiät että mun kaikki vaatteet on hollisteria? ei sunkaan oo hyvä arvostella sitten ihmisiä jos et tiiä:) mutta kiitos mielipiteestäs ja kommentistas ja nautin joooo!

      Poista
    2. toi ano tarkotti ton koha et sun kaikki vaatteet on hollisterii nii sarkastisesti eli kyl sä omistat normivaatteit mut kuitenkin käytät pääsääntösesti (ainakin kuvien perusteel) hollisterii......... et en ny sanois et se ois arvostellu sua

      Poista
    3. Mutta mistä se tietää mitä vaatteita käytän joka päivä? Näkeeks se mut joka päivä?

      Poista
    4. kaikki kuvat mitä oot kuvannut sun vaatteista on hollisteria :) sellasen kuvan saa.

      Poista
    5. no mut et sä voi arvostella pelkän blogin perusteella:D

      Poista