9/19/2012

everybody dies, but not everybody lives

Heissan! Viikonloppu meni mukavasti vesipuistossa, shoppailemassa ja iskän kanssa aikaa viettäen:) Sain yli kuukauden jälkeen ruisleipää ja ai että kun se maistuu hyvälle! Oon raahannu sitä kouluun evääks ja kaikki kyllä kattoo että mitä ihmettä toi oikeen on xd Viikonloppuna tuli myös ilmottauduttua Joelin kanssa riparille eli sekin on nyt hoidettu alta pois, huh!
Tänään olin mun kaverilla Bernicellä ja sain taas meksikolaista ruokaa mahan täyteen. Mun uus rakkaus täällä on ollu avokadot, niiiiiin hyviä<3 Huomenna me suunnataan koulun jälkeen iskän ja sen naisystävän kanssa Stanfordin yliopistolle ja Applen toimistolle. Tai tarkotus olis, katotaan nyt löydetäänkö sinne xd nyt lähen suihkuun ja sitten unta kaaliin, heippa!

18 kommenttia:

  1. aivan ihana postaus!:) nauti olostas siellä vielä kun voit!

    VastaaPoista
  2. Oi ihania kuvia!!<3 koska tuut sieltä takas suomee ja millle riparille meet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiittii<3 tuun joulukuun 29 päivä ja ilmottauduttii 1 isosaari 2 ilkko 3 päiväkumpu 4 ilkko et en sit tiä mikä noista tulee olee:)

      Poista
  3. mille riparille meet?

    VastaaPoista
  4. Hei miten sä tutustuit joelii et miten sää kerroit sille et sää tykkäät siitä vai tulikse sanoo sulle ku katsos ku mä tykkään yhestä mun rinnakkaisluokkalaisesta ja oon kans tammerkokessa nii mitä mun pitäis tehdä tai sanoo?en oo varma tykkääkl ö se musta ehkä..:/ kiitos jos voisit auttaa!!:) Ja ihana postaus!!:):) ja oon 7.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tutuistun sillee ku se näki mut jossai ja alko puhuu facebookis ja sit oltiiki samas koulus:D no sun kantsii varmaan puhuu sille ihan kasvotustenki ja niiii oon aika huono neuvoo tämmösis sori:d mutta kiitos ja onnee seiskaluokalle tammerkoskee:)

      Poista
  5. Alan kohta itkee... Miks mun elämä ei oo tollasta !! Täällä mä harmaassa suomessa stressaaan abivuotta ja maailma ihan näkemättä vielä ! Nauti, toi tilanne on oikeesti etuoikeus =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä nyt! sulla on vielä montamonta vuotta nähä maailmaa:) ja juu kiitti kommentistas:)

      Poista
  6. ah toi bernice on ihanan nätti ja näytätte vähä samalta!:) haha ei arvais että vois kaivata jotai suomen juttuja tollasessa paikassa mut kai siellä sitte sitä ruisleipääki tulee ikävä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin se on! haha aijaa ei me kyllä mun mielestä:D niiimpä!:D

      Poista
  7. voi etta ku ihanan nakosta!:) makin haluun tonnne vesipuistoon! p.s. miten sa oot saanu kulmistas noin taydelliset?:D ma en vaa yksinkertasesti saa kulmistani kivan nakosii ku sulla vaik mita tekisin! Help!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha!:) öööö voin oikeesti sanoo että mun kulmat on ihan järkyttävät! toi kuva jotenki väärentää mut oikeesti ne on tosi oudot ja yöööök ja mä käytän kulmakynää:D mut en viitti antaa mitään kulmakarvavinkkei koska ite oon pilannu jo mun kulmat xd

      Poista
  8. ikuisena high school musical fanina pakko sanoo et huisii! haluisin nähä kans ton stanfordin yliopiston!!! xd ja en voi tajuta että meet vasta ens kesänä riparille :D mä vedän ens kesänä kolmatta vuotta isosena tai ekaa vuotta apuopena... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha xd high school musical on paras! aijaaa nonni kiva!:)

      Poista
  9. tää on vaan niin ihana tää sun blogi!! katon joka päivä et ookko kirjottanu ja aina kun oot niin luen ihan innoissaan:D pidä kivaa siellä lämpöses kun me palellutaan tänne suomeen:/ terkkui tampereelta vaikkei nyt oikeen tunnetakkaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon!:) hyvä että ees joku tykkää:D ja juu kiitos ja samoin!:)

      Poista