8/30/2012

you see right through me, how do you do that shit?

Huhuh kolme päivää putkeen altaalla (yrittämässä) kuntouttaa mun jalkaa vesijuoksun avulla alkaa näkyyn jo rusketuksessakin;) Okei jooo näytän noissa kuvissa ihan albiinolta mutta en yleensä rusketu hirveesti että nyt oon mun tasolla ruskee... Täällä on niin upee ilma joka päivä etten viitti tulla sisälle! Tänäänkin lämpötila kohos yli 31 asteeseen ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta aaaah 8)
Tänään koulussa joku tyttö tuli kysyyn 'are you from finland' (okei se oli yks niistä kymmenistä jotka kysy tän päivän aikana xd) ja olin sillee 'yeah' nii se sano että 'nii mäki':D Se oli 11-vuotias eli seiskaluokalla ja puhuttiin siinä sen kaa sitten suomee. Siihen ympärille keräänty vähän porukkaa kuunteleen ja kaikki oli sillee mitä noi oikee puhuu:D Kun tulin tonne kouluun, mulle kerrottiin että sielä on yks suomalainen ja oli tosi kiva vihdoin tavata se! Toi koulu on aika pieni nii hyvä että mahtuu ees 2 tyyppii edustaan Suomee:) Mutta eipä mulla muuta, see you♥ kiitti kaikille kommenteista, ootte ihania!

7 kommenttia:

  1. vähän sun äitis on laiha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps. onko sulla / sun äidillä hiuspidennykset?:)

      Poista
    2. Mulla ei oo mut äidillä on semmoset tuuhennukset mut ne ei pidennä hiusta:D

      Poista
  2. näytät ihanasti sun äidiltä ihan sika söpöö:D! huoh haluun kans tonne:( oot ihana! mite sulla ja joelilla menee:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä en yhtää:D kiitti ja hyvin meillä menee!!:)

      Poista