8/06/2012

trying to tell you no, but my body keeps on telling you yes

Mooips! Hirvee kiire koko ajan, huhhuh nyt vasta pääsin istuun kunnolla aloilleen ja postailee. Oon ollu paljon reeneissä ja kavereiden kaa! En oo oikee jaksanu kuvailla paitsi puhelimella. Tosi outoo että mun lähtöön on vaan 4 päivää!? Mutta silti musta tuntuu etten jännitä sitä yhtään vielä:o Mutta mustu tuntuu että lentokonees iskee semmonen pieni paniikki et apua oon tosiaan lähös...
Ollaan muuten popitettu tota One more nightia nyt pari päivää ja soi aika lailla päässä!! Mutta tässä viä jotain jutskuja jotka ois mun ostoslistalla San joseen päästessä. Jakku, housut, farkut, päiväpeitto mun uuteen huoneeseen, paitoja syksyks, ynnä muuta sellasta!  Otin pari ehdotustakin jo (sori kuvien laatu, otin suoraan netistä!),  saa nähä ostanko nää sit...
 Jakku, Forever21
 Päiväpeite, Victoria's secret
 Paita, A&F
 Housut, Hollister
Neule, Hollister

4 kommenttia:

  1. kui monta kasvii teijä piti ettii?;O

    VastaaPoista
  2. hei osaaks sanoo et onks tuolta hollisterin sivuilta noi, Hollister Classic Banded Crop housut niinkun tommoset käärityt vai ihan täys mittaset?:)

    http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=11558&storeId=19158&langId=-1&categoryId=85969&parentCategoryId=85969&topCategoryId=85265&productId=948469

    ^^Tos linkki:)

    Ps.oot tosi nätti ja kiva blogi!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on vähän semmoset käärityt mun mielestä:) et ei mikkää täysmittaset:) kiitoksia!

      Poista