8/20/2012

take me to your best friend's house, going around this roundabout


 Mooiii tulin viel pikasesti postaan vaikka mun pitäs olla jo pakkaamas koululaukkuu ja nukkumas koska huomenna KOULUUUUN! Oon aika innostunu, mutten tosiaan olis jos olisin viikko sitten ollut sielä Suomessa menossa kouluun xd No mutta, oon nyt onneks parantunut suht hyvin ja lähipäivinä oon shoppaillu kouluun juttui, skypetelly kavereiden kaa, käynyt San Fransiscossa, syönyt Chili'sissä ja Panda Expressissä, käynyt elokuvissa, makoillut altaalla, parannellu jalkaa...
Noista elokuvista vielä, täällä on vähän erilailla kun Suomessa. Eli ostetaan lippu siihen näytökseen mihin mennään, mut kukaan ei tarkista meetkö sinne, koska ei oo numeroituja paikkoja. Eli voit vaihtaa kesken elokuvan toiseen, jos se ei miellytä. Tehtiin niin että alettiin kattoon Batmaniä äidin ja isäpuolen kaa, mutta siirryttiin äidin kaa sitten johkin romanttiseen komediaan kun se alko:D Muttajuuuuup nyt lähen petiin ja huomenna kouluu, onnee tulevalle kouluviikolle! Toivottavasti mullakin sujuis uudessa koulussa hyvin:)

12 kommenttia:

  1. mitähhh oon iha uus lukija ni en ees tajunnu et asut nyt kalifornias?? :D KUI SIISTII, oon aina halunnu muuttaa just kaliforniaa tai ausseihi! voiks tehä täs sit ku oot vähä kotiutunu ni pient postaust siit paikast, et onks ihmiset ystävällisii, millane koulu on, miten eroo suomes, hyvät ja huonot puolet jne.. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah joo asunhan mää:) joo ja voin mä tehä sit!

      Poista
  2. miten se sun englannin tasokoejuttu meni? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ööö kai ihan ok, siinä vaan testattiin että missä vaiheessa mun englannin kieli on eli siitä ei saanu mitään arvosanaa:) mut kai ihan ok, paitsi se suullinen osa oli vähä outo xd

      Poista
  3. Toivottavasti sä saat paljon uusia kavereita siellä koulussa:)! Oon SUPER kateellinen et asut kaliforniassa! Mut toivottavasti sulla on siellä kivaa ja ihmiset on sulle ystävällisiä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuuuu on ihmiset kivoi ja oon saanu kavereita!:)

      Poista
    2. minkälaisii kavereit oot saanu, et onks ne suosittui vai ei ? ku onks siel sillee miten jenkkileffois aina näytetää et siel on ne suositut cheerleaderit ja niitten futispoikaystävät ja sit on ne nörtit musatytöt ja pojat :Dd ? hope u get what i mean :D

      Poista
    3. no mulla on aika pieni koulu nii kaikki tietää toisensa:D että ei oo ketään suosittuja ja sit meillä ei oo cheerleadereita mut sit on kyl nörttejä ja joitai tämmösii:D mut oon tääl siis tavallaa porukat mut joskus ne on ihan sekasin, esim jos kuljen käytävällä nii kaikki tyylii moikkaa mua koska kaikki tuntee toisensa

      Poista
    4. aaokei :D ootsä niitten nörttien kaa sit ? ja minkälaisii ne porukat on ja mis porukas oot ?

      Poista
    5. No se aina vaihtelee ku joka tunnilla on eri tyypit:D mut oon kyl ihan normaalien kaa? xd

      Poista