8/15/2012

selfish of me to ask since I be the reason we don't last forever

kotikatu!
Helou! Aamulla yritettiin käydä ottaan mulle rokotukset, joita tarvittiin kouluun, mutta ei ollu vapaita aikoja tälle päivälle joten meen sitten huomenna. Sen jälkeen lähettiin käymään mun koululla. Olin tosi innoissani oottanu pääseväni tonne sisälle, kun oon sitä nää ekat päivät kattonu vaan ulkopuolelta (me siis asutaan siitä noin 500 metrin pääs) ja kivaltahan se näytti. Noi kaikki kuvat viidennestä eteenpäin on sieltä.
 Puhuttiin sen jonkun kouluavustajan kanssa ja se kerto mulle aikalailla kaikki asiat ja näytti paikkoi. Sain valita ns. valinnaisaineen ja kaikki kurssit oli aikalailla täynnä, jäljellä oli enää Espanja, kuvis ja tietokone-kurssi ja orkesteri. Espanja ja orkesteri ei multa varmaankaan suju joten otin jäljelle jäävän vaihtoehon xd Sen lisäks mun piti ostaa liikuntatunneille tommone urheiluasu!
Tänään otin vähän aurinkoo ja sain rajat takas, jeeee!! Huomenna mulla on se kirjallinen koe koulussa aamukasilta, rokotus ja ensimmäiset futisreenit, joita ootan toosi innolla:) Toivottavasti pääsen siihen joukkueeseen, koska en ollu try outeissa alkukesästä. Äskön tulin lenkiltä ja nyt ollana lähössä Chili'siin syömään! Pistäkää hei kommenttia ja kysymyksiä vaan jos jotain on mielessä, moimoiii!:)

17 kommenttia:

  1. ää eikä mäki haluun tonne !! :( miten muute sun äitis muutti ees californiaa ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mun isäpuoli on tääl töis nii me muutettii sen mukana:)

      Poista
    2. aaa, mitä se tekee töiksee ? (:

      Poista
    3. Se on semmoses firmas mikä tekee kännyköihin ohjelmia:)

      Poista
  2. ei hitto ku sun elämäs kuulostaa täl hetkel nii mahtavalta:D kateus iski

    VastaaPoista
  3. eks sua pelota et saatko kavereit siel? tunnetko viel ketään sieltä

    VastaaPoista
  4. pitääkö liikuntatunneilla olla kaiilla samanlaiset vaatteeet?:O
    Tuleeko ne koulun oppilaat vaa oma-alotteisesti juttelee sulle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää. En tiiä viel ku ei oo koulu ees alkanu viä:D

      Poista
  5. muute meetkö iha tavalliselle luokalle ? vai maahanmuuttoluokalle tms ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iha normaalille mut siellä on monii muitaki jostai muualta muuttaneita:)

      Poista
    2. ok :D kelaa ku ne kysyy et mist oot " from finland " , varmaa aika outoo niillekkki et joku suomalaine tulee sinne, en yhtää ihmettelis jos ne ei tietäis mis on suomi tai mikä se onkaa :DD

      Poista
    3. jooo tosiaan eilen oli ekat reenit eikä mun joukkuelaisista melkee kukaa tienny missä suomi on:D

      Poista
    4. tiesikö kuitenki jotku?:) ja jos joku tiesi nii sanokse vaa et jossai euroopas vai kui tarkkaa ties?:D

      Poista
    5. Jooo no jokku ties et se on euroopas:D

      Poista
  6. oon tosi kateellinen tosta muutosta, pidä kivaa siellä! Ja voin luvata sulle että saat sieltä koulusta paaaaljon kavereita ku vaikutat niin mukavalta!:) ja tää sun blogiskin on toooosi hyvä! <3

    VastaaPoista