8/13/2012

isä olen täällä maailman toisella puolen

Moikka! Lentomatkasta selviydytty hyvin, tosin jet lag painaa. Päivällä väsyttää ja uni tulee kyllä alkuillasta nopeesti, mutta sitten herää joskus aamuyöllä eikä väsytä yhtään. Mutta pian onneks totun tähän aikaeroon ja pääsen normaaliin unirytmii!
Käytiin heti ekana päivänä ostamassa kalusteet tänne, kun täällä ei vielä kaikkia ollut. Mun huone ei oo kokonaan valmis, joten otin vaan pari 'sneak peek'-kuvaa. Mulla on siis tässä oma suihku, vessa ja pieni vaatehuone. Laitan ens viikolla vielä kuvii tästä koko huoneesta kunhan saatas nyt vaan työpöytä kasaan ja Victorias secretiltä tilattuu se päiväpeitto ja sit ostettuu pari tyynyy!
Tänään käytiin ekaa kertaa vähän kaupoilla, se oli semmonen ostoskeskus missä oli vaan outlet-myymälöitä. Eilen käytiin äidin kanssa lenkillä ja näin vähän mun koulua, joka näytti tosi kivalta:) Tiistaina pääsen varmaan tutustuun paremmin siihen, kun mulla on joku englannin kielen tasokoe, josta opettajat näkee kuinka hyvin osaan jo englantia. Huomenna aattelin ottaa vähä brunaaaa ja ruskettuu, koittakaa kestää sielä Suomessa koulunalkua! Mulla alkaa vasta viikon päästä;)

15 kommenttia:

  1. eiks sua jännitä ollenkaa, ku joudut iha eri maahan uutee kouluu ? :D mä oisin varmaa iha paniikis.. onnee sulle ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jännittäähän mua mutta yritän olla ottamatta mitää stressiä!!:)

      Poista
  2. Ookko joku vitun porvari?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuli täs mielee et jos et jaksa tommotteit kommenttei ^ niin asetuksista voit muuttaa tän sillee et tarkistat ain eka ne kommentit ja si hyväksyt vasta mut sen sä varmaa jo tiesit :D
      toi sun huone kuulostaa sika kivalta !

      Poista
    2. Joooo mut en oikee jaksa ikinä hyväksyy niitä nii tää saa ny käydä:D ei mua oikee kiinnosta noiden anojen tyhmät kommentit! Mutta kiitos:)

      Poista
  3. onks toi ihan normi koulu, et kaikki muut on just peruskalifornialaisia vai onkse sillee et siel tyypit on just enimmäksee jostai muualt tullu et englantii ei puhu äikäks? ois kiva tietää kaliforniast sun muust enemmä! muista et elät nyt aika monen sun ikäse tytsyn unelmaa.. mulla ei ees rahat riitä pelkästää amerikan matkaa, saati siihe et muuttasin joskus sinne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin vaikka tehä mun koulusta ja kaliforniasta isomman postauksen, en jaksa tässä kommenteissa selittää:) mutta oot ihan oikeessa ja arvostan tätä mahollisuutta tosi paljon!

      Poista
  4. voi ei mäki haluun tonne:( onnee sinne uuteen kouluu ja kaikkeen!

    VastaaPoista
  5. pidä hauskaa siellä rakas ja mullon ny jo ikävä ja onnee uuteen kouluun <3<3<33<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos mullaki on ikävä sua<3<33<333<3

      Poista
  6. Heiii tosi kiva blogi!ihania kuvia:)
    Käy tsekkaa mun ja liity jos tykkäät!:
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. kivahei sara!!!!!!! ny jo ikävä:(

    VastaaPoista