8/16/2012

good morning and good night, i wake up at twilight

Ei vitsi mulla on ollu huono tuuri nää pari päivää... Eka kävin yksin manikyyrissä ja otin joku 32 dollarii mukaan. Ensiks hain Starbucksista teen, joka makso kaks dollarii eli mulla oli kolmekymppii jäljellä. Sen kynsipaikan nettisivuilla luki että manikyyri maksaa 25, mutta kun myyjä näytti mulle sitä listaa, halvin oli 30. Otin sen ja aattelin että just ja just riittää, ja jos ei riitä niin onhan mulla Visa onneks mukana. No, en tajunnut että tietysti sielä pitää antaa tippiä niille jotka sen manikyyrin tekee. Sanoin siis että maksan Visalla sen 30 dollaria ja annoin niistä käteisistä sille 3 dollaria tipiks. No, mun Visa ei toiminut joten en saanu sitä maksettua. Soitin äidille ja pyysin sen tulemaan sinne. Onneks se oli just silloin kotona ja tuli auttaa mut pulasta xd mut oli kyllä noloo istuu sielä joku puol tuntii oottamassa äitii maksaa ku itellä ei oo varaa...:D:D
No, sitten tokaks kävin ekoissa reeneissä ja heti jokku nivelsiteet nilkasta venähti enkä pysty kunnolla kävelee... Onneks tapahtu ihan viimesillä minuuteilla vasta, että ehin tutustuu siel joihinki:) Ne oli tosi mukavia kaikki ja hyviä pelaan! Useimmat ei tiennyt missä Suomi on tai et mitä kieltä sielä puhutaan:D
No menin sitten kotiin ja oli tosi huono olo ja kurkkuhan mulla on ollu jo jonkun viikon kipee. Mittasin kuumeen ja mullahan oli sitä... Sen lisäks oli hirvee pääkipu, korviin särki, väsymys ja nuha. Voi olla että jotkut oireet tuli rokotteesta, joka mun piti ottaa koulua varten. Ei mulla siis kaikki oo ihan hirveen hyvin täällä sujunu! 
Tossa siis mun huone täällä, vielä ei olla koottu työtuolia tai lamppua. Sen lisäks ostan jotain koristetyynyi ja seinille jotain kun on nii tyhjän näköset! Voieeei tulipa paljon tekstii, toivottavasti joku jaksaa lukee! Heippa ja pitäkää kivaa Suomessa

6 kommenttia:

  1. voiei koita parantua:( sulla on tosi kiva huone ku se on tollee avara!:)

    VastaaPoista
  2. kui paljo aikaeroo siel on verrattuna suomee? ooks jo tottunu siihe? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tääl on 10 tuntii jäljessä eli esim jos siellä on kello illalla vaikka 8 nii täällä se on aamulla 10:) ja oon mä ihan suht hyvin, paitsi et herään aamulla aika aikasin mut oikeestaa sehän on vaa hyvä koska sit ku koulut alkaa nii pääsen sängystä ylös aamusin!

      Poista
  3. paranemisia sulle! sulla on tosi kiva ja nätti huone:) kuinka lämmintä siellä on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! no öisin on joku 15 astetta ja päivisin 25-30:)

      Poista