8/03/2012

god made us best friends because he knew our mom couldn't handle us as sisters

Moikkeliis taas pitkästä aikaa! Eilen vietettiin parhaiden tyttöjen kaa (paitsi Riina ja Julia ei päässy!) mun synttäreitä. Hyvää ruokaa, paras seura ja hengailua teltassa, johon Enni, Ella ja Saara jäi vielä yöks, valitettavasti Omppu ja Pinja ei päässy aikasen herätyksen takia:( Sain tytöiltä aivan ihanan lahjan, tommosen Thomas Sabon korun ja sen lisäks ne oli väsänny mulle tosi upeen kortin! Kiitti vielä tosi paljon kaikille<3 Teltassa nukkuminen on tullu jo perinteeks mun synttäreiden viettämisessä, nyt oli jo kolmas kerta! Yöllä on aina kylmä mutta aamulla herää kuumuuteen:D Niin kävi tälläkin kertaa... Ja hei varotan vielä nälkäsii että kuvissa näkyy ihania herkkuja, että voi tulla himo... Eli mun kaverit;)

8 kommenttia:

  1. oootko 98 vai -97?:D aattelin kun tossa kakussa on 14v :D

    VastaaPoista
  2. mut eks noi sun kaikki kaverit oo kumminki 97? ku tunnen noista joitai

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi kaikki on 97 noista paitsi mä

      Poista
  3. hei vähä jännä ku ootkin täyttäny vasta 14! katoin kokojan että ootkohan sä 18, mutta mähän oonkin sua vanhempi! :D miks oot muuten menossa amerikkaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo en tosiaa oo mikää 18!!:D mun isäpuoli on siellä töissä:)

      Poista