7/15/2012

you give me the kind of feeling people write songs about

Moip! Kuvat eiliseltä kun mun tosi hyvä kaveri Martta oli meillä yötä:) Oli tosi ikävä Marttaa kun oli vasta eka kerta kun nähtiin kesällä! Oltiin päivällä kuvailemassa ja aina alko sataan vettä mutta onneks parit kuvat ehittiin ottaa. Katottiin myös illalla joku College-elokuva ja se oli tosi hauuska:) Kuvissa näkyy muuten mun yks Espanjan ostos: noi Hollisterin kireet housut. Kaikki muuthan mulla on löysiä, joten päätin vaihteeks ottaa tommoset vähän kireemmät:) Ei noi silti mitkään legginsit oo, älkää huoliko..
Eilen olin myös Riinan kanssa kaupungissa ja sen jälkeen menin Joelin perheen kanssa syömään semmoseen paikkaan kun Gringos Locos, joka oli Kehräsaaressa Hookin vieressä. Siellä oli tosi hyvää ruokaa ja vaikkei ikinä uskois, nii siivet oli parempia kun Hookissa! Sen jälkeen mentiin sinne rantaan, jossa oli paljon porukkaa kuuntelemassa Tammerfestejä, jotka oli siinä toisella puolella siltaa. Oli tosi kiva päivää!:)

14 kommenttia:

  1. mistä noi kuoret :)?

    VastaaPoista
  2. mistä noi kuoret :)?

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi legginssit, mä kokeilin niitä jenkeis ku viimeks oltiin mut vaan valkosina!:D Aattelin ostaa mut sit tyydyin tavallisii höntsyiin:D Sulla on ihan sika paljon noita hollisterin ja abercrombien vaatteita! Oon kateellinan:) Ja muuten sulla on tosi kiva blogi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah aijaa:) ihan turhaan oot kateellinen! Kiitos:)

      Poista
  4. tiiätkö saisko noit hollisterin vaatteit ostaa mistää suomesta ? (: ku oon seurannu sun blogiis, ja alkanu himoitsee iha sikan nii pakko saada itekki :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ennen on ainakin myyty One wayssä jotain mut en oo varma onks siellä enää mitään? Mut ei varmaan muualla paitsi sit netistä tilaamal tai käytettynä:)

      Poista
  5. höh ;s ku mun iskä on aika huono koneitten kaa nii se ei osaa tilata netist mulle mitää :Dd täytyy kai käydä kattoo sielt one wayst.. (:

    VastaaPoista
  6. jep ! mut oot oikeesti nii onnekas et saat noit hollisterin vaatteit nii paljo :Dd

    VastaaPoista
  7. Hei mitä kokooo noi sun housut on? Oon suunnilleen saman kokonen mut jotkut puhuu että ne on vähä lyhyitä:O Oon menossa vasta lokakuussa ruotsiin enkä jaksa odottaaa joten aattelin tilata! And now i need ur help xD Haluun juur tommoset tai siis tota malliii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on m:) ei ne mun mielestä erityisen lyhyitä oo, ihan normaaleja? Paitsi se yks malli mikä on kaikista löysin tai se niin ne on mulle liian lyhyitä. Mut muuten noi muut on tosi hyvii malliltaan, jopa mulle vaikka mulla on oikeesti pitkät jalat!

      Poista