7/01/2012

wasn't looking for trouble, but it came looking for me

Moi! Hassuu ku on koko ajan kiire jonnekki !! Mutta tulin teille nopsasti postaan ennen mun huomista reissua, meinaan lähen Espanjaan viideks päiväks:) Oon tosi innoissani koska siitä on monta vuotta kun oon viimeks käyny jossain muualla ulkomailla kun Lontoossa, Jenkeissä tai jossain Ruotsissa tai Virossa! Eli kunnon rantaloma on tulossa wuhuuu;) Joel lähti sinne jo edellispäivänä, kattoo nyt nähäänkö me siellä sitte!
Kun pakkasin niin löysin mun kaapista kamerajalan!! Olin ihan unohtanu et omistan ees sellasen. Täytyy tosiaan tutustuu tohon paremmin nii vois olla siitäkin jotain hyötyä. Huomasin muuten että teitä on jo tasan sata!! Kiitti tosi paljon kaikille lukijoille:) Jos jollain uusilla lukijoilla on jotain kysyttävää nii saa ihan rohkeesti tulla kysyy:) Mutta nyt lähen valmistautuun mun rakkaan ystävän Pinjan rippijuhliin, heido ja palaillaan Espanjan matkan jälkeen!

4 kommenttia: